نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: علما بزرگترین مبلغان در مسائل مختلف از جمله وحدت، ارشاد و راهنمایی جامعه به شمار می روند، لذا این قشر باید به عنوان الگو عمل کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، جت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در همایش روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی […]

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: علما بزرگترین مبلغان در مسائل مختلف از جمله وحدت، ارشاد و راهنمایی جامعه به شمار می روند، لذا این قشر باید به عنوان الگو عمل کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، جت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در همایش روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در سنندج اظهار داشت: یک فرد مبلغ باید بداند کاری که انجام می دهد مزد آن نزد پروردگار است و اگر غیر از این باشد نفوذ کلام برای مبلغ از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه مبلغان خدمتگزاران دین هستند و باید در امر تبلیغ از اخلاص کافی برخوردار باشند، گفت: نفوذ کلام در تبلیع خیلی مهم است لذا یک فرد مبلغ باید همواره با مطالعه، علم و آگاهی خود را بالا ببرد، خود را بروز کرده و از تکرار مطالب پرهیز کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: اگر اگاهی نباشد، از عدم اگاهی سواستفاده خواهد شد لذا مبلغان باید هوشمند بوده و همواره در تبلیغات خود به نسبت به موقعیت زمانی و مکانی  بتوانند با بازی با کلمات تاثیرگذاری حداکثری را داشته باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این همایش اظهار داشت: علما بزرگترین مبلغان در مسائل مختلف از جمله وحدت، ارشاد و راهنمایی جامعه به شمار می روند، لذا این قشر باید به عنوان الگو عمل کنند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان