از ۱۲ نفر از همکاران شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به پاس خدمات و تلاشهای آنها در روز کارگر تقدیر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مراسم تجلیل از کارگران ادارات و نهادهای مختلف کردستان روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه و در روز جهانی کارگر با حضور مسئولان و کارگران […]

از ۱۲ نفر از همکاران شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به پاس خدمات و تلاشهای آنها در روز کارگر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مراسم تجلیل از کارگران ادارات و نهادهای مختلف کردستان روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه و در روز جهانی کارگر با حضور مسئولان و کارگران نمونه دستگاه‌ها برگزار شد.
در مراسمی که در سنندج برگزار شد از کارگران برتر استان تجلیل به عمل آمد که از شرکت آب و فاضلاب کردستان نیز اسدالله نوری، شهرام خسروی، صدیق قیصری، کمال عباسی، امید یاری، عادل مقصودی، رئوف ملایی، اسعد ابراهیمی، محمدعلی ویس مرادی، خالد شناور، آرش زمانی و فردین عاجی نژاد به عنوان کارگران نمونه لوح تقدیر خود را دریافت نمودند.
در این همایش فرماندار سنندج با تبریک روز جهانی کار و کارگر به همه فعالان این عرصه اظهار داشت: کارگران در بخش تولیدی کشور نقش اساسی را دارند و مسئولان باید تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات کارگران بگذارند.
در پایان این مراسم از کارگران نمونه دستگاه های مختلف تجلیل بعمل آمد و ۱۲ کارگر نمونه شرکت آبفا نیز با دریافت لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان