۱۸۵ کیلوگرم تریاک در کاشان کشف شد فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۱۸۵ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند گفت:بامداد امروز (شنبه) و در نخستین روز اجرای طرح نوروزی پلیس، […]

۱۸۵ کیلوگرم تریاک در کاشان کشف شد

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۱۸۵ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند گفت:بامداد امروز (شنبه) و در نخستین روز اجرای طرح نوروزی پلیس، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور ورودی شهر کاشان به یک دستگاه خودرو پژو پارس با ۲ نفر سرنشین جوان مشکوک شدند.

ماموران پس از توقیف و بازرسی از خودرو یاد شده، مقدار ۱۸۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و جمع‌آوری کردند.

شفرمانده انتظامی کاشان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی: برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر از برنامه‌های محوری پلیس این شهرستان کاشان است و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.