برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در مرز باشماق/ اربعین فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های مریوان است سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مریوان گفت: در مسیر منتهی به مرز باشماق، نمایشگاهی از آثار هنرمندان و صنعتگران مریوانی برای مسافران و زائران اربعین حسینی برپا شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مصطفی […]

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در مرز باشماق/ اربعین فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های مریوان است

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مریوان گفت: در مسیر منتهی به مرز باشماق، نمایشگاهی از آثار هنرمندان و صنعتگران مریوانی برای مسافران و زائران اربعین حسینی برپا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مصطفی طاهری روز یکشنبه ١٢ شهریورماه ١۴٠٢ با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان اظهار کرد: اربعین فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و نیز محصولات صنایع‌دستی مریوان است که می‌تواند این شهرستان را بیش‌از‌پیش به تمام کشور معرفی کند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مریوان افزود: در این راستا نمایشگاهی‌ حاصل ذوق و تلاش هنرمندان حوزه صنایع‌دستی این شهرستان در قالب ١۵ غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان، مسافران و زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.

او هدف از برپایی این نمایشگاه‌ را توسعه و رونق صنایع‌دستی منطقه و معرفی و عرضه محصولات این حوزه به مسافران و زوار عتبات ‌عالیات عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه تا ١۵ شهریورماه دایر و آماده بازدید علاقمندان است.

طاهری یادآور شد: امید است با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات، زمینه معرفی و عرضه هرچه بهتر و بیشتر آثار هنرمندان توانمند شهرستان فراهم شود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان