رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: درخواست پرسپولیس مبنی بر تغییر تاریخ فینال جام حذفی به صورت رسمی به دست ما نرسیده است اما در هر صورت آن را نمی‌پذیریم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، فینال جام حذفی فوتبال ایران، دهم خردادماه میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود. اما بنا […]

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: درخواست پرسپولیس مبنی بر تغییر تاریخ فینال جام حذفی به صورت رسمی به دست ما نرسیده است اما در هر صورت آن را نمی‌پذیریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، فینال جام حذفی فوتبال ایران، دهم خردادماه میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

اما بنا بر شنیده‌ها پرسپولیس درخواستی را برای سازمان لیگ ارسال کرد تا فینال جام حذفی یازدهم خردادماه یعنی روز پنجشنبه برگزار شود.

سهیل مهدی در این باره اظهار کرد: درخواست رسمی پرسپولیس هنوز به دست ما نرسیده است و حتی اگر هم برسد، نمی‌توانیم این شرایط را قبول کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: شرایط از قبل به تیم‌ها اعلام شده است و آن زمان مشخص نبود که کدام تیم‌ها به فینال جام حذفی صعود می‌کنند.