برگزیده جایزه بین‌المللی «کنز» در مراسم اهداء لوح تقدیر خود به معاون فرهنگی هنری بسیج گفت: جهاد فرهنگی هم‌افزا و پشتیبان جهاد علمی است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، دکتر مهدی حاجیان برگزیده جایزه بین‌المللی کنز، لوح تقدیر مسابقات بین‌المللی KANZ ۲۰۲۲ را به سردار علی مقواساز معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین کشور […]

برگزیده جایزه بین‌المللی «کنز» در مراسم اهداء لوح تقدیر خود به معاون فرهنگی هنری بسیج گفت: جهاد فرهنگی هم‌افزا و پشتیبان جهاد علمی است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، دکتر مهدی حاجیان برگزیده جایزه بین‌المللی کنز، لوح تقدیر مسابقات بین‌المللی KANZ ۲۰۲۲ را به سردار علی مقواساز معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین کشور تقدیم کرد.

دکتر حاجیان با اشاره به اهمیت جایگاه جهاد فرهنگی و هم‌افزایی آن با جهاد علمی، در بیان هدف از این اقدام خود افزود: اعتقاد راسخ دارم با همت و جهاد خالصانه‌ای که از مجموعه فرهنگی هنری بسیج سراغ دارم، بسیاری از مشکلات عرصه فرهنگی و هنری کشور به زودی حل و میدان جهت حضور نیروهای انقلابی بیش از پیش فراهم خواهد شد.

سردار علی مقواساز معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات جهادگران علمی از دکتر حاجیان به عنوان یک جوان عالم و نخبه انقلابی یاد کرد و افزود: نخبگان علمی سرمایه‌های تمدنی انقلاب اسلامی بوده و در گسترش و صدور فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه علمی بین‌الملل، نقش عمده‌ای را بر عهده‌ دارند.

لازم بذکر است طرح ارائه شده دکتر حاجیان در مسابقات بین‌المللی کنز ۲۰۲۲ با عنوان «کاهش آلاینده های خودروهای دیزلی» جزو ۱۰ درصد برتر مسابقات قرار گرفت و این رویداد در سطح رسانه ملی نیز انعکاس داشته است.