رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رسیدگی به مشکلات ۳۱ هزار و ۲۶۹ نفر از شهروندان در سامانه ۱۹۷ این فرماندهی طی مدت ۸ ماهه سال جاری خبر داد. سرهنگ رضا الوندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بیان داشت: پلیس در راستای رویکرد پاسخگویی ، انتقاد پذیری، تکریم مردم و مشارکت […]

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رسیدگی به مشکلات ۳۱ هزار و ۲۶۹ نفر از شهروندان در سامانه ۱۹۷ این فرماندهی طی مدت ۸ ماهه سال جاری خبر داد.

سرهنگ رضا الوندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بیان داشت: پلیس در راستای رویکرد پاسخگویی ، انتقاد پذیری، تکریم مردم و مشارکت دادن مردم در تامین نظم و امنیت جامعه از طریق دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان و همچنین بهبود و ارتقای نحوه خدمت رسانی ماموران خود با استفاده از دریافت شکایات و انتقادات اقدام به راه اندازی سامانه ۱۹۷ کرده است که شهروندان از به دو طریق حضوری و تلفنی می توانند با این سامانه در ارتباط باشند.

وی افزود: این سامانه به صورت شبانه روز آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و تقدیر از عملکرد ماموران پلیس است و مکالمه آنها ثبت و در اسرع وقت بررسی و به قسمت مربوطه ارسال و با پیگیری های به عمل آمده نتیجه این بررسی ها در کمترین زمان از طریق پیامک به گوشی تلفن همراه تماس گیرندگان ارسال می شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در همین راستان طی مدت ۸ ماهه سال جاری به ۲۷ هزار و ۵۵۴ تماس با سامانه ۱۹۷ برقرار شده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۸۲۷ نفر توسط کارشناسان این سامانه مورد راهنمایی قرار گرفته و ۱۱هزار و ۵۵۶ تماس نیز به صورت تخصصی رسیدگی شده است.

سرهنگ الوندی از افزایش ۲۰ درصدی تماس های مردمی با سامانه ۱۹۷ پلیس اصفهان خبر داد و افزود: تفکیک تماس های گرفته شده نشان می دهد میزان تماس های تقدیر از عملکرد ماموران پلیس ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته و در همین مدت انتقادات از عملکرد پلیس استان با کاهش ۸ درصدی روبرو بوده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان رشد قابل توجه تماس های مردمی با سامانه ۱۹۷ را نشانه افزایش اعتماد شهروندان به خادمان خود در پلیس استان عنوان کرد و اذعان داشت: افزایش تماس های تقدیر از عملکرد پلیس نیز حاکی از این است که مردم از حافظان نظم و امنیت جامعه رضایت دارند و همواره قدردان تلاش ها و زحمات این عزیزان هستند و هیچ موضوعی نمی تواند خللی در ارتباط صمیمانه بین پلیس و مردم ایجاد کند.

این مقام انتظامی به برگزاری جلسات ارتباطات مردمی مسئولان انتظامی با مردم اشاره کرد و اظهار داشت: شاید به جرات بتوان گفت که فراجا یکی از تنها ارگانی است که بیشترین جلسات ملاقات مردمی را در طول سال دارد و همواره نیز به عنوان دستگاه برتر درزمینه پاسخگویی به مردم شناخته شده است.

سرهنگ الوندی با بیان اینکه روز های دوشنبه هر هفته فرمانده انتظامی استان و سایر مسئولان انتظامی در سامانه ۱۹۷ حضور یافته و از نزدیک به مشکلات و درخواست های مردم رسیدگی می کنند افزود: در ۸ ماهه امسال ۲۷ جلسه در سامانه ۱۹۷ پلیس استان اصفهان برگزار و در این جلسات به درخواست های ۷۹۲ نفر رسیدگی شده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: همین برنامه در تمامی شهرستان های استان نیز اجرا می شود که در این راستا طی مدت مذکور تعداد ۶۳۸ جلسه در فرماندهی انتظامی شهرستان های استان برگزار و ۲ هزار و ۹۲۳ نفر با فرماندهان و مسئولان انتظامی شهرستان ها ملاقات و به طرح مشکلات و درخواست های خود پرداختند.