معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان تأکید کرد: دستگاه های اجرایی بایستی علاوه بر تجلیل از خانواده های شهدای کارمند شاغل در دستگاه خود، از روایتگران دفاع مقدس نیز برای روایتگری دفاع مقدس برای کارمندان دستگاه خود دعوت کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان تأکید کرد: دستگاه های اجرایی بایستی علاوه بر تجلیل از خانواده های شهدای کارمند شاغل در دستگاه خود، از روایتگران دفاع مقدس نیز برای روایتگری دفاع مقدس برای کارمندان دستگاه خود دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (دوشنبه)، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان به ریاست قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان پیرامون هماهنگی برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با محوریت ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام صادق (ع) برگزار شد.

علیرضا قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان در این جلسه، بر لزوم هرچه باشکوه برگزار کردن برنامه های هفته دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: بایستی به طرق مختلف در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل جدید بکوشیم.

قاسمی افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا و دلجویی از این عزیزان، از اهمیت والایی برخوردار است و باید در اولویت برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس قرار گیرد.

وی تأکید کرد: دستگاه های اجرایی بایستی علاوه بر تجلیل از خانواده های شهدای کارمند شاغل در دستگاه خود، از روایتگران دفاع مقدس نیز برای روایتگری دفاع مقدس برای کارمندان دستگاه خود دعوت کنند.

معاون سیاسی فرمانداری اصفهان افزود: دستگاه های متولی نسبت به احیای طرح «شهید آبروی محله است» اقدام نمایند.

وی عنوان کرد: کارگروه ها و کمیته های زیرمجموعه ستاد هماهنگی برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان تشکیل و گزارش برنامه ریزی های صورت گرفته در جلسه آتی ارائه گردد.