معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان گفت: سپاه این استان با همه امکانات آماده خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر،سرهنگ عادل ساری شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اینکه در راستای ستاد اربعین کمیته‌هایی تشکیل شده بیان کرد: این کمیته‌ها برای هم افزایی […]

معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان گفت: سپاه این استان با همه امکانات آماده خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر،سرهنگ عادل ساری شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اینکه در راستای ستاد اربعین کمیته‌هایی تشکیل شده بیان کرد: این کمیته‌ها برای هم افزایی با کمیته‌های اربعین ستاد عتبات عالیات شکل گرفته که شامل کمیته اسکان، کمیته تغذیه، کمیته بهداشت، کمیته فرهنگی و کمیته رسانه‌ای است.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان اظهار کرد: بیش از یک هزار موکب در مسیر چذابه و شلمچه وجود دارد که بیشتر شناسنامه دار هستند.

وی افزود: جامعه پزشکی، معاونت سلامت و دفاع زیستی دو درمانگاه در مرزهای شلمچه و چذابه با امکانات کامل حضور پزشک، دارو، تخت و به ویژه بخش گرما زدگی دایر کرده‌اند. همچنین راه اندازی بیمارستان صحرایی شهید بقایی در مرز شلمچه از دیگر اقدامات این بخش است.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان گفت: با فرمانده‌ها ناحیه دشت آزادگان و خرمشهر هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و به منظور پشتیبانی و سهولت کار زوار کاملاً از ستاد اربعین پشتیبانی می‌کنند؛ روزانه چهار شیفت و هر شیفت ۲۰ نیرو بسیجی، سرباز و پاسدار در اختیار آنها قرار می‌دهیم که در بخش توزیع یخ، توزیع غذا، توزیع نان همکاری می‌کنند و کمیته‌ها ۲۴ ساعته در پایانه‌ها مشغول به خدمت رسانی هستند.

وی اظهار کرد: برای استقرار دستگاه‌های اتوبوس برای جابه‌جایی زوار با استان‌های دیگر هماهنگی صورت گرفته و اکنون ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جوان سیر ایثار در مرزهای خوزستان مستقر هستند که تعدادی از آنها برای جابه‌جایی زوار در مرز عراق فرستاده شدند.