دومین هیات صلح پاسگاه انتظامی استان کردستان افتتاح شد در راستای برنامه های عملیاتی قوه قضاییه و در چارچوب تفاهم نامه فیمابین معاونت حل اختلاف استان کردستان و معاونت فرهنگی اجتماعی فا .ا. کردستان در زمینه همکاری و ایجاد هیاتهای صلح در کلانتریها و پاسگاهها،دومین هیات صلح در پاسگاه انتظامی حسین آباد سنندج افتتاح شد. […]

در راستای برنامه های عملیاتی قوه قضاییه و در چارچوب تفاهم نامه فیمابین معاونت حل اختلاف استان کردستان و معاونت فرهنگی اجتماعی فا .ا. کردستان در زمینه همکاری و ایجاد هیاتهای صلح در کلانتریها و پاسگاهها،دومین هیات صلح در پاسگاه انتظامی حسین آباد سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛این جلسه با حضور مسئول دبیرخانه ستاد صبر استان،رئیس ستاد صبر شهرستان سنندج،صلح یاران فعال روستای حسین آباد و فرمانده پاسگاه حسین آباد برگزار شد.

در ابتدای جلسه،احمد فیضی مسئول دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان به معرفی برنامه ها و اهداف ستاد صبر پرداخت و بیان داشت:ستاد ملی صبر با دو هدف اصلی یعنی ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش درجامعه و پیشگیری از ورود پرونده به مراجع قضایی با استفاده از ظرفیتهای مردمی با همکاری و تعامل پاسگاهها وکلانتریهای در این راه گام نهاده است که انتظار می رود این موضوع در راستای تفاهم نامه ها صورت گیرد.
در ادامه،فرمانده پاسگاه انتظامی حسین آباد از تشکیل هیاتهای صلح استقبال کرد و گفت:تشکیل این هیاتها و حضور مردم در ایجاد صلح و سازش حائز اهمیت است و پاسگاه انتظامی حسین آباد نیز از هیچ تلاشی در جهت حفظ امنیت و آرامش در جامعه فروگذار نمی کند.
در این جلسه هرکدام از حاضرین به بیان نظرات خود در خصوص موضوع پرداختند.
در پایان، ابلاغ صلحیاری افتخاری توسط رئیس ستاد صبر شهرستان سنندج به سروان یاسرمرادی زرینی فرمانده پاسگاه انتظامی حسین آباد اعطا شد.