سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان: حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی کردستان در اولویت قرار دارد سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: این اداره‌کل، تحول در صنایع‌دستی و حمایت از هنرمندان این حوزه را در اولویت کاری خود قرار داده و با تمام توان از این قشر پشتیبانی خواهد کرد. به گزارش خبرنگار […]

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان:

حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی کردستان در اولویت قرار دارد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: این اداره‌کل، تحول در صنایع‌دستی و حمایت از هنرمندان این حوزه را در اولویت کاری خود قرار داده و با تمام توان از این قشر پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد در نشست با جمعی از هنرمندان صنایع‌دستی استان اظهار کرد: خوشبختانه هنرمندان کردستانی توانسته‌اند طی سال‌های اخیر با حداقل امکانات نقشی محوری در تولید و خلق محصولات بی‌بدیل صنایع‌دستی و ایجاد اشتغال داشته باشند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان هدف از برگزاری این نشست را بررسی مسایل و مشکلات هنرمندان استان عنوان کرد و افزود: حمایت و پشتیانی از هنرمندان کارآفرین و تسهیل امور مربوطه، برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و همچنین پرداخت تسهیلات کم‌بهره از جمله موضوعاتی است که در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

او با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در بهمن‌ماه سال‌جاری بیان کرد: این رویداد فرهنگی فرصت مناسبی را برای ما به وجود آورد تا در این بازه زمانی بتوانیم ضمن معرفی محصولات صنایع‌‌دستی استان، هنرمندان تولیدات خود را برای عرضه و فروش ارائه نمایند.

مهرزاد یادآور شد: امیدواریم هنرمندان و صنعتگران استان با تعامل، هم‌فکری و هم‌افزایی بتوانند شرایط صنایع‌دستی کردستان را بیش از پیش ارتقا دهند.
هنرمندان صنعتگر استان در ادامه این دیدار بحث‌ها، پیشنهادات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.