به دنبال درج اخبار مبنی بر خودسوزی یک ایثارگر در بنیاد شهید استان کهکیلویه و بویر احمد، سعید حقیقی نماینده ویژه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور در محل حادثه حضور خواهد یافت

به دنبال درج اخبار مبنی بر خودسوزی یک ایثارگر در بنیاد شهید استان کهکیلویه و بویر احمد، سعید حقیقی نماینده ویژه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور در محل حادثه حضور خواهد یافت تا از نزدیک به بررسی روند موضوع خودسوزی یک فرزند شهید بپردازد.

ساعاتی پس از صبح امروز که خبر خودسوزی یک فرزند شهید در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهکیلویه و بویر احمد در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد، سعید حقیقی حقانی مشاور رئیس بنیادشهید و مدیر کل حوزه ریاست به نمایندگی از قاضی زاده هاشمی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل حادثه حضور یافته و از نزدیک در جریان موضوع قرار خواهد گرفت.

خبر بسیار تاثر برانگیز است و وی در مصاحبه با شهیدنیوز این مهم را ابراز می دارد.

وی دراین باره به ارائه توضیحات پرداخته و گفت: فرزند معزز شهیدی که با خواسته به حق خود وارد ساختمان بنیاد می شود، احساس بی پناهی کرده و به سمت پشت بام حرکت می کند و اعلام میدارد که قصد خودکشی دارد.

مسئولان حراست بنیاد و برخی موظفین و مسئولین دیگر با یک مانور مناسب وی را از این مهم منصرف کرده و پس از دو ساعت با مشاهده بهبود اوضاع وی، به او اجازه خروج می دهند.

قول مساعدت نیز به وی داده شده و حتی مسئول بنیاد اعلام می کنند که وامی نیز برای رفع ضرورت های ایشان به وی تعلق خواهد گرفت.

مشخص نشده به چه دلیل، اما ایشان بعد از مدتی بدون هیچ اعلامی در مقابل درب بنیاد به یکباره اقدام به خودسوزی می نماید و علیرغم تلاش مسئولان بنیاد در اطفای حریق، کار وی به بیمارستان می رسد که امیدواریم شدت جراحات وارده چندان نباشد و ان شالله با دعای شما و پیگیری مسئولان و پزشکان بهبود یابد.

وی افزود: بنده تا احصای نتیجه لازم از نزدیک پیگیر ماجرا بوده و امیدوارم در اسرع وقت برای رفع این قبیل مشکلات طی جلسه ای تصمیمات خوبی اتخاذ شود و از بروز این اتفاقات ناگوار جلوگیری به عمل آید و ما برای همین خدمات آمده ایم و ان شا الله درست ایفای نقش خواهیم کرد.