لزوم معرفی ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی/ مهمان‌نوازی مردم کردستان شایسته است مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: استان کردستان دارای ظرفیت‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی بسیاری است که باید در سطح ملی و فراملی معرفی شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ علیرضا احمدی‌شریف روز سه‌شنبه ٢٩ فروردین‌ماه ١۴٠٢ در بازدید […]

لزوم معرفی ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی/ مهمان‌نوازی مردم کردستان شایسته است

مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: استان کردستان دارای ظرفیت‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی بسیاری است که باید در سطح ملی و فراملی معرفی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ علیرضا احمدی‌شریف روز سه‌شنبه ٢٩ فروردین‌ماه ١۴٠٢ در بازدید از بخش‌های مختلف موزه مردم‌شناسی خانه کُرد و بررسی وضعیت این اثر تاریخی و فرهنگی اظهار کرد: موزه مردم‌شناسی خانه کُرد سنندج ازجمله ظرفیت‌هایی است که با الحاق بخش‌ها و آثار تاریخی مختلف در جوار آن می‌تواند موجب ماندگاری بیشتر گردشگران و معرفی بهتر فرهنگ و تاریخ کردستان شود.

مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور معرفی ظرفیت‌های گردشگری کردستان را وظیفه رسانه، دستگاه‌های فرهنگی و افراد جامعه عنوان کرد و افزود: استان کردستان به‌دلیل جاذبه‌های بی‌شمار طبیعی، تاریخ غنی و بناهایی با قدمت دیرینه و هم‌مرز بودن با کشور عراق می‌تواند در سطح کشور بسیار اثرگذار باشد و باید از این ظرفیت‌ها بیش از گذشته استفاده شود.

احمدی‌شریف در بازدید از باغ موزه و یادمان شهدای دفاع مقدس شهرستان سنندج هم بیان کرد: استان کردستان و غرب کشور در آینده نزدیک میزبان کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور خواهد بود.

او یادآور شد: مردم و مسئولان استان کردستان همواره با تمام توان و امکانات برای میزبانی شایسته، خدمات‌دهی و جلب رضایت مسافران، گردشگران، کاروان‌های راهیان نور، زائران اربعین حسینی و… از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: امید است با مشارکت علاقه‌مندان حوزه گردشگری استان، همراهی مسئولان و سازمان‌های مربوطه اتفاقات خوبی برای گردشگری کردستان رقم بخورد.