مدیر فرهنگسرای پرسش از ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی با استفاده از اساتید مجرب و دارای پروانه نظام روان‌شناسی در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نفیسه مظاهری با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف ارائه […]

مدیر فرهنگسرای پرسش از ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی با استفاده از اساتید مجرب و دارای پروانه نظام روان‌شناسی در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نفیسه مظاهری با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف ارائه راهکارهای مناسب و منطقی در قالب مشاوره فردی و گروهی به مراجعین توسط اساتید مجرب و دارای پروانه نظام روان‌شناسی که مصاحبه تخصصی با اساتید دانشگاه را هم طی کرده اند در مناطق پانزده گانه شهر برگزار می‌شود.
او با بیان اینکه در هر منطقه یک فرهنگسرا به عنوان پایگاه انتخاب شده است، توضیح داد: فرهنگسرای پرسش وظیفه گزینش، ساماندهی و ارسال مشاوران را برعهده دارد و این خدمات را ۲ یا ۳ روز در هفته در هر فرهنگسرا ارائه می‌دهد.
او افزود: فردی که نیاز به مشاوره دارد با مراجعه به سایتshahredu.ir بین ۱۵ مرکز، نزدیک‌ترین مرکز به محل سکونت خود را همراه با روز، ساعت و نام مشاور بر اساس تخصص او انتخاب می‌کند.
مدیر فرهنگسرای پرسش تأکید کرد: مشاوران در حوزه‌های مختلف مانند حل تعارضات زناشویی، اختلالات خلقی و اضطرابی و مشاوره تحصیلی فعالیت می‌کنند و رزومه آنها برای مراجعان به سایت مشخص است.
او با تأکید بر اینکه این خدمات روان‌شناسی و مشاوره ای با کمترین هزینه ممکن انجام می‌شود، خبر داد: هزینه هر جلسه مشاوره ۴۵ دقیقه‌ای ۶۰ هزار تومان است که تقریبا یک دوم یا یک سوم مراکز خصوصی است و به صورت ثابت از مراجع دریافت می‌شود.