مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز از برخورد اتوبوس مسافربری با تریلر در آزادراه کاشان به نطنز که منجر به مصدوم شدن ۱۸ مسافر شد، خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران محمدعلی گلی‌زواره، اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران عازم اصفهان بود، ساعت ۰۳:۵۲ امروز دوشنبه بیست و […]

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز از برخورد اتوبوس مسافربری با تریلر در آزادراه کاشان به نطنز که منجر به مصدوم شدن ۱۸ مسافر شد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران محمدعلی گلی‌زواره، اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران عازم اصفهان بود، ساعت ۰۳:۵۲ امروز دوشنبه بیست و نهم خردادماه در آزاد راه کاشان – نطنز با تریلر حامل بار برخورد کرد، در این حادثه ۱۸ نفر مصدوم شدند که از این تعداد هشت نفر زن، هشت نفر مرد و دو کودک بودند.

وی با اشاره به اعزام ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان، دو واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ کاشان و یک کد هلال احمر به محل حادثه، افزود: مصدومان حادثه طی عملیات فوریتی، درمانی به بیمارستان‌های خاتم‌الانبیاء نطنز و فاطمیه بادرود و شهید بهشتی کاشان اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز تصریح کرد: مصدومان آسیب‌های متعددی در اندام مانند شکستگی دست و پا داشتند و در بین آنها هیچکدام وضعیت وخیمی ندارند، علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.