اعزام ۱۲ هزار دانش‌آموز دختر اصفهانی به اردوهای راهیان نور مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان اعزام ۱۲ هزار دانش‌آموز دختر اصفهانی به اردوهای راهیان نور در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین رجب‌پور با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان دختر از ابتدای آبان‌ماه تا ۲۱ آذرماه برگزار […]

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان اعزام ۱۲ هزار دانش‌آموز دختر اصفهانی به اردوهای راهیان نور در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین رجب‌پور با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان دختر از ابتدای آبان‌ماه تا ۲۱ آذرماه برگزار شد، گفت: طی این مدت ۱۲ هزار دانش‌آموز دختر از استان اصفهان به راهیان نور اعزام شدند و به‌صورت یک روز در میان ۱۰ دستگاه اتوبوس به‌سوی مناطق عملیاتی در استان خوزستان حرکت کردند.

وی ادامه داد: طی این مدت ۱۲ هزار دانش‌آموز دختر از استان اصفهان به راهیان نور اعزام شدند و به‌صورت یک روز در میان ۱۰ دستگاه اتوبوس به‌سوی مناطق عملیاتی در استان خوزستان حرکت کردند.

رجب‌پور بیان داشت: مناطقی شلمچه، طلاییه، اروندکنار و بازدید از موزه خرمشهر و منطقه عملیاتی ذوالفقاریه بوده است؛ برنامه‌های فرهنگی از افتتاحیه تا اختتامیه هم برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده بود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان تصریح کرد: تمام مناطق و نواحی استان اصفهان توانستند در اردوهای راهیان نور شرکت کنند و از این برنامه معنوی بهره‌مند شود.

وی تأکید کرد: مقرر بود برنامه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان پس استان اصفهان نیز از تاریخ ۳ بهمن‌ماه آغاز شود که متأسفانه به علت عدم تأمین اعتبار از سوی سازمان‌ها و مؤسسات استانی که متعهد شده بودند بودجه راهیان نور را تأمین کنند تا این لحظه لغو و اجرایی نشده است.

رجب‌پور یادآور شد: در سال گذشته تعداد ۱۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، این در حالی است که برای سال جاری تنها تعداد ۱۲ هزار دانش‌آموز دختر اعزام شدند و آمادگی اعزام ۱۲ هزار دانش‌آموز پسر هم وجود داشت که تا کنون میسر نشده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان با اشاره به افزایش قابل‌توجه دانش‌آموزان جهت حضور در اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: برای حضور در اردوهای راهیان نور درخواست بسیاری وجود داشته و دارد که با استقبال کم‌نظیر روبه‌رو بوده است.