۱۷بنگاه معاملات املاک متخلف در استان کردستان پلمپ شد سرپرست معاونت مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی کردستان از انجام بازرسی های مستمر ازمشاورین املاک در استان خبر داد وگفت: از زمان آغاز طرح نظارت بر مشاورین املاک تا کنون ۱۰۰۴ مورد بازرسی انجام وتعداد۱۷واحد که تخلف آنها محرز بود پلمپ شدند. به گزارش خبرنگار […]

سرپرست معاونت مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی کردستان از انجام بازرسی های مستمر ازمشاورین املاک در استان خبر داد وگفت: از زمان آغاز طرح نظارت بر مشاورین املاک تا کنون ۱۰۰۴ مورد بازرسی انجام وتعداد۱۷واحد که تخلف آنها محرز بود پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امیر حسین جمشیدی با اشاره به وجود تعداد چهار هزارو۳۳۳ واحد مشاور املاک در استان کردستان گفت: نظارت بر بنکاه های معاملات املاک در سطح شهرهای استان برای کنترل بازار مسکن وجلوگیری از تخلفات احتمالی از جمله عدم صدور کد رهکیری، عدم درج نرخ نامه و…..ازاهداف طرح بازرسی از مشاورین املاک است.
جمشیدی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز به طور مستمرعملکرد این صنف رصد شده که می توان به ۱۰۰۴ مورد بازرسی اشاره کرد.
وی اضافه کرد: از مجموع بازرسی های انجام شده تعدادی موارد تخلف وتعدی از قانون مشاهده که منجر به پلمپ ۱۷ واحد متخلف وجریمه تعدادی دیگر به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال شد.