رئیس جمهور برزیل با تمجید از آنچلوتی گفت: هر کجا که در برزیل می‌روم، او اولین نامی است که هواداران از من درباره‌اش سوال می‌کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، کارلو آنچلوتی این روزها به عنوان جدی‌ترین گزینه برای به دست گرفتن هدایت تیم ملی […]

رئیس جمهور برزیل با تمجید از آنچلوتی گفت: هر کجا که در برزیل می‌روم، او اولین نامی است که هواداران از من درباره‌اش سوال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، کارلو آنچلوتی این روزها به عنوان جدی‌ترین گزینه برای به دست گرفتن هدایت تیم ملی برزیل شناخته می‌شود.

او که در حال حاضر در رئال مادرید مشغول است، توسط بسیاری از اهالی فوتبال به تیم ملی برزیل مرتبط شده.

جایگاه سرمربیگری تیم ملی برزیل با خروج تیته به دنبال یک فرد جدید است. تیته پس از حذف تیم ملی برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمت خود کنار رفت.

آنچلوتی، که جمعی از استعدادهای ناب برزیل همچون وینیسیوس جونیور، ادر میلیتائو و رودریگو را در تیم خود در اختیار دارد، شرایط بسیار خوبی را با باشگاه رئال مادرید رقم زده و در واپسین سال‌های دوران مربیگری خود شاید یک تجربه مهم ملی نیز به کارنامه خود اضافه کند.

به گفته رودریگز، مربی سابق یوونتوس، میلان و ناپولی، آنچلوتی نه تنها مورد علاقه بازیکنان تیم ملی برزیل است، بلکه هواداران نیز از انتصاب او استقبال می‌کنند.

رئیس جمهور برزیل در مصاحبه اخیر خود با رویترز اظهار کرد: من واقعاً آنچلوتی را به خاطر صداقت خود در نحوه کارش و ثباتی که دارد، تحسین می‌کنم. او نیازی به معرفی ندارد. او واقعاً مربی بزرگی است که چندین دستاورد دارد و امیدواریم که او حتی افتخارات بیشتری کسب کند. آنچلوتی نه تنها مورد علاقه بازیکنان است بلکه به نظر می‌رسد طرفداران نیز از آمدن او استقبال می‌کنند. در هر کجا که در برزیل می‌روم، در هر استادیوم، او اولین نامی است که هواداران از من درباره‌اش سوال می‌کنند.

قرارداد فعلی آنچلوتی در رئال مادرید تا تابستان سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد و به این ترتیب، فدراسیون برزیل برای انجام مذاکرات باید ابتدا رئال مادرید را راضی کند. رویترز گزارش کرده است که در صورت عدم موفقیت برزیل در جذب آنچلوتی، سران فوتبال این کشور به دنبال ژوزه مورینیو، سرمربی آ اس رم یا فرناندو دینیز، سرمربی فعلی فلومیننزه خواهند رفت.