نصب۱۱۰ المان و برپایی۱۰سفره هفت‌سین در سنندج رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب بیش از۱۱۰ المان نورزی و ۱۰ سفره هفت‌سین در سطح شهر خبر داد و گفت:به مناسبت فرا رسیدن نوروز چندین سفره هفت سین نیز در میادین اصلی سطح شهر نصب می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب بیش از۱۱۰ المان نورزی و ۱۰ سفره هفت‌سین در سطح شهر خبر داد و گفت:به مناسبت فرا رسیدن نوروز چندین سفره هفت سین نیز در میادین اصلی سطح شهر نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغری، اظهار کرد:سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری سنندج به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و ماه رمضان اقدامات گسترده‌ای در خصوص اجرای طرح زیباسازی در سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده است.
به گفته وی،سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در راستای ایجاد فضای با نشاط در سطح شهر اقدام به طراحی و نصب ۱۱۰ المان‌ نوروزی و ۱۰ سفره هفت سین در پارک‌ها و میادین اصلی سطح شهر کرده است.


رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد:المان‌هایی که در سطح شهر به مناسبت فرا رسیدن سال نو و همچنین بهار طبیعت نصب می‌شود،المان موضوعی شهر خلاق موسیقی،پایتخت دف جهان، پایتخت کتاب، المان‌های مربوط به ماه رمضان است که برخی از این المان‌ها به صورت ثابت نصب می‌شود.
اصغری به اقدامات انجام شده در حوزه نورپردازی و رنگ آمیزی جداول به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و ماه رمضان گریزی زد و گفت:انجام نورپردازی در ۳۰ نقطه،انجام بیش از ۳۰۰ کیلومتر رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر و ۳ هزار متر دیوار نگاری از دیگر اقدامات این سازمان در سطح شهر بوده است.