توافقات اخیر منطقه‌ای ایران موجب انزوای اسرائیل شده است عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: توافقات اخیر منطقه ای به کشورهای اسلامی و همسایه این پیام را داد که در صورت داشتن همدلی حتی قوی‌ترین کشورهای جهان نیز نمی‌توانند نسبت به آنها کوچکترین تعرضی انجام دهند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد […]

توافقات اخیر منطقه‌ای ایران موجب انزوای اسرائیل شده است

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: توافقات اخیر منطقه ای به کشورهای اسلامی و همسایه این پیام را داد که در صورت داشتن همدلی حتی قوی‌ترین کشورهای جهان نیز نمی‌توانند نسبت به آنها کوچکترین تعرضی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد رشیدی ، اظهار کرد: مهار تورم و رشد تولید دو موضوعی است که اهمیت بسیاری داشته زیرا زمانی که اتفاق افتد قطعاً اشتغال به دنبال دارد.

وی افزود: امیدواریم مدیریت استان کرمانشاه در دو مقوله مهار تورم و رشد تولید موفق عمل کنند زیرا آمار تورم در استان کرمانشاه از بسیاری از استان‌ها بالاتر است و این استان در اشتغال نیز جایگاه پایین‌تری نسبت به سایر استان‌ها دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل تورم، بیکاری است که موجب ایجاد و افزایش مشاغل غیر واقعی می‌شود. مشاغل غیر واقعی که به نوعی دلالی و واسطه‌گری است نیز به شکلی باعث افزایش تورم در جامعه می‌شود.

رشیدی افزود: مجلس شورای اسلامی در سال جاری قوانین خوبی در حوزه مالیاتی برای کوتاه کردن دست واسطه گران و دلالان مصوب کرده است. کوتاه کردن دست واسطه گران و دلالان تا حدود زیادی منجر به کنترل تورم می‌شود.

وی ادامه داد: توافقات خوبی که اخیراً در منطقه ایجاد شده است فضای خوبی برای سرمایه گذاری در کشور ایجاد می‌کند و امید است در سال جاری ایران به بهشتی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی تبدیل شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: توافقات منطقه‌ای ایران موجب به انزوا رفتن اسرائیل شده است و در حقیقت توافقات حاصل شده به کشورهای اسلامی و غرب آسیا این پیام را داد که اگر همدلی بین کشورهای مسلمان و همسایه را شاهد باشیم، حتی کشورهای بزرگ و قدرتمند جهان نیز نمی‌توانند نسبت به آنها تعرض کنند.

رشیدی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت داخلی بین کشورهای اسلامی و همسایه در غرب آسیا می‌توان با همدلی، بهترین سرمایه گذاری و رشد تولید را برای مردم کشورهای منطقه شاهد باشیم.