نصب ۲ هزار پرچم در شهر به مناسبت ایام محرم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: دو هزار پرچم با طراحی جدید به‌مناسبت ایام محرم در سطح شهر اصفهان نصب می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید قنادنیا با اعلام این خبر گفت: در […]

نصب ۲ هزار پرچم در شهر به مناسبت ایام محرم

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: دو هزار پرچم با طراحی جدید به‌مناسبت ایام محرم در سطح شهر اصفهان نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید قنادنیا با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرارسیدن ایام محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ۲هزار پرچم با طراحی جدید به‌مناسبت این ایام در سطح شهر اصفهان نصب می‌شود.

او با بیان اینکه آذین‌بندی خیابان‌ها ویژه ایام محرم توسط مناطق شهرداری انجام می‌شود، افزود: به‌مناسبت این ایام از سوی سازمان زیباسازی چند برنامه ویژه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه در آستانه محرم، شهر مشکی‌پوش ایام عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌شود، اظهار کرد: به این مناسبت، ۴۰۰ المان اشک بر تیرهای چراغ‌های روشنایی شهر، ۸۰۰ ریسه عرضی با طرح اشک در محورهای اصلی شهر و ۱۱۰ المان با طرح کتل برای سازه‌های سولار در سطح شهر نصب شده است.

او تغییر دیوار پازلی ساختمان جهان‌نما واقع در میدان امام حسین (ع) را از دیگر اقدامات در این زمینه دانست و خاطرنشان کرد: به‌دلیل اینکه فضاسازی شهر در این ایام با محوریت اشک طراحی شده، دیوار پازلی نیز با موضوع اشک ریختن برای سید و سالار شهیدان طراحی شده است.