معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه ۱۸ خرداد در سفر به استان چهارمحال و بختیاری از افزایش تخت‌های بیمارستانی مخصوص بیماران روان‌پزشکی از هزار به ۷ هزار و تخت‌های عمومی از ۲ هزار به ۷ هزار برای خدمات‌رسانی به ایثارگران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از […]

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه ۱۸ خرداد در سفر به استان چهارمحال و بختیاری از افزایش تخت‌های بیمارستانی مخصوص بیماران روان‌پزشکی از هزار به ۷ هزار و تخت‌های عمومی از ۲ هزار به ۷ هزار برای خدمات‌رسانی به ایثارگران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از ایثار،
دکتر عبدالرضا عباسپور با اشاره به تدوین برنامه‌های عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: تداوم خدمات بیمه تکمیلی، ارائه خدمات بستری و سرپایی به ایثارگران، آموزش جانبازان و همسران معظم آن‌ها و گروه‌های خاص جانبازی مثل جانبازان شیمیایی، جانبازان اعصاب و روان، جانبازان نخاعی و همچنین پایش سلامت و تشکیل پرونده سلامت الکترونیک از برنامه‌های اصلی معاونت بهداشت و درمان برای ایثارگران است.

وی افزود: علاوه بر این در سال جاری اردوهای خاص چند روزه برای جانبازان و خانواده‌های این عزیزان برگزار خواهد شد و ارائه مراقبت‌های بیماران صعب‌العلاج در منزل از برنامه‌های دیگر بنیاد شهید و امور ایثارگران است ضمن اینکه نشست های مشورتی با تشکل‌های ایثارگری در دستور کار قرار دارد.

عباسپور با اشاره به دو برنامه اساسی بنیاد در سال جاری از افزایش تخت‌های بیمارستانی مخصوص بیماران روان‌پزشکی از هزار به ۷ هزار و تخت‌های عمومی از ۲ هزار به ۷ هزار تخت خبر داد.

معاون بهداشت و درمان در پایان از ویژه‌برنامه درمان از راه دور ایثارگران (telemedicine) و ایجاد خانه‌های ایثار در ۱۰ استان برای ایثارگران به‌خصوص والدین شهدا خبر داد.

گفتنی است، در آستانه سفر ریاست‌جمهور به استان چهارمحال و بختیاری ستاد پاسخگویی به ایثارگران در بنیاد استان با حضور عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان، نماینده تام‌الاختیار معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا شده و درخواست‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در میز خدمت بررسی شده و پاسخ‌های لازم ارائه خواهد شد.