برای ششمین سال متوالیکسب رتبه شایسته تقدیر ویژه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای کردستان شورای فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه‌ای کردستان در ارزیابی عملکرد شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران در سال ۱۴۰۰، موفق به اخذ رتبه “شایسته تقدیر ویژه” شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر عامل […]

برای ششمین سال متوالی
کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای کردستان

شورای فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه‌ای کردستان در ارزیابی عملکرد شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران در سال ۱۴۰۰، موفق به اخذ رتبه “شایسته تقدیر ویژه” شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر عامل این شرکت در تشریح این خبر اظهار داشت: براساس اعلام رئیس شورای فرهنگی و دینی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، شورای فرهنگی شرکت آب منطقه‌ای کردستان، در بین ۳۱ استان، برای ششمین سال متوالی موفق به کسب رتبه “شایسته تقدیر ویژه” گردید.

در این خصوص مهندس آرش آریانژاد ضمن قدردانی از دبیر و اعضای شورای فرهنگی و دینی شرکت، اظهار داشت: شورای فرهنگی این شرکت براساس یک برنامه مدون و متنوع در حوزه‌های مختلف و برای طیف‌های کارکنان و خانواده همکاران، هر ساله برنامه‌های اثرگذاری را به اجرا در می‌آورد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان در ادامه با اشاره به مجموعه فعالیت‌های انجام شده، افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، صیانت از بنیان خانواده، ترویج فرهنگ نورانی قرآن کریم، ترویج فرهنگ مدیریت مصرف، امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با فعالیت های فرهنگی، برگزاری همایش ها، سمینارها و مراسمات مختلف دینی و فرهنگی، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی بخشی از برنامه های فرهنگی است که در طول سال توسط شورای فرهنگی این شرکت، برگزار می‌گردد.

مدیر روابط عمومی با حفظ سمت دبیر شورای فرهنگی و دینی بوده و اعضای این شورا نیز متشکل از مدیر عامل، معاونین و مشاورین امور ایثارگران، امور زنان و خانواده، دبیر عفاف و حجاب، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نماز و مدیر حراست و امور محرمانه شرکت، می باشد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان