۲۷۰۰۰ نفردر سقز متقاضی بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن هستند. رحمان پور رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان سقز از ثبت نام ۲۷۰۰۰ نفر از شهروندان این شهر به منظور بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ باقی رحمان پور گفت: درمجموع مراحل ثبت […]

۲۷۰۰۰ نفردر سقز متقاضی بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن هستند.

رحمان پور رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان سقز از ثبت نام ۲۷۰۰۰ نفر از شهروندان این شهر به منظور بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ باقی رحمان پور گفت: درمجموع مراحل ثبت نامی ، ۲۷هزار نفر از شهروندان سقزی با مراجعه به سامانه ، متقاضی وخواستار بهره مندی از مزایای طرح های حمایتی مسکن شده اند.
رحمان پور افزود: پالایش متقاضیان در چند مرحله انجام شده ودر فازهای اولیه ۲۴۰۰نفر تایید نهایی شده که ۱۱۹۷نفر از این تعداد در پروژه جاقل، جانمایی وتخصیص پروژه شده اند.
وی ادامه داد: برای تامین زمین بقیه متقاضیان نیز ۱۱۲هکتار زمین شناسایی و کار الحاق به محدوده هم انجام شده ، پس از طی پروسه قانونی که در دستور کار است برنامه ریزی برای تخصیص عزیزان متقاضی صورت می گیرد.
رییس راه وشهرسازی سقز افزود: کار پالایش ثبت نامی های فاز شش نیز در حال انجام بوده ، در صورت اتمام پالایش در یکی دو ماه اینده این متقاضیان نیز ساماندهی خواهند شد.