به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،مدیر مخابرات اصفهان در محکوم کردن جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ پیامی صادر کرد. بسم رب الشهداء و الصدیقین جنایت و ترور ایادی استکبار جهانی در حرم مقدس حضرت احمدبن موسی( علیه السلام) بار دیگر چهره تروریسم و خباثت دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی را برای همگان به نمایش […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،مدیر مخابرات اصفهان در محکوم کردن جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ پیامی صادر کرد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

جنایت و ترور ایادی استکبار جهانی در حرم مقدس حضرت احمدبن موسی( علیه السلام) بار دیگر چهره تروریسم و خباثت دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی را برای همگان به نمایش گذاشت.

بی‌شک تا جمهوری اسلامی در خط مبارزه با استکبار ایستاده است دشمنی یزیدیان زمانه با مردم بصیر و انقلابی ایران ادامه دارد؛ ولی بدانند قطره قطره خون شهیدان این حادثه بر انسجام ملی و تقویت جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت تروریستی، شهادت تعدادی از خادمان و زائران عزیز را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی الٕامام خامنه‌ای (مدظله العالی) تسلیت عرض می نمایم و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان عزیز این اقدام غیر انسانی را دارم.

قطعاً انتقام عاجل از آمران و عاملان این جنایت خواسته به حق مردم شریف ایران و خانواده های داغدیده است.

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان