فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: بسیجیان  در حال حاضر به  خدمت‌رسانی  به زائران حسینی در مرزهای خوزستان هستند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،سردارسرتیپ پاسدارحسن شاهوار پور امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر ناحیه امام حسین(ع) اهواز، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در تمام نواحی در سطح […]

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: بسیجیان  در حال حاضر به  خدمت‌رسانی  به زائران حسینی در مرزهای خوزستان هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،سردارسرتیپ پاسدارحسن شاهوار پور امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر ناحیه امام حسین(ع) اهواز، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در تمام نواحی در سطح استان این برنامه به همت فرماندهی ناحیه و فرماندهانی که در سطح ناحیه شهرستان اهواز هستند این برنامه اجرا می شود.

وی افزود: ناحیه امام حسین(ع)  ناحیه قدر ما در بخش خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و همچنین در حال حاضر خدمت رسانی به زائران امام حسین است.

فرمانده سپاه استان خوزستان در باره اقدامات انجام شده در مرزهای شلمچه و چذابه توسط سپاه و بسیج ویژه اربعین حسینی، گفت: بسیجیان  در حال حاضر به  خدمت‌رسانی  به زائران حسینی در مرزهای خوزستان هستند.