شکارچیان کل وحشی در منطقه حفاظت شده کوسالان شهرستان سروآباد دستگیر شدند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سروآباد گفت: سه شکارچی غیر مجاز کل وحشی در داخل منطقه حفاظت شده کوسالان این شهرستان دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان […]

شکارچیان کل وحشی در منطقه حفاظت شده کوسالان شهرستان سروآباد دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سروآباد گفت: سه شکارچی غیر مجاز کل وحشی در داخل منطقه حفاظت شده کوسالان این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان کردستان، حبیب الله دبستانی افزود: محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست سروآباد در گشت و کنترل منطقه و در میان بارش برف و سختی راه ،موفق به دستگیری شکارچیان غیرمجاز شدند.
وی ادامه داد:از این شکارچیان متخلف لاشه یک راس کل وحشی و دو قبضه اسلحه شکاری و مقادیری فشنگ و سایر اقلام شکار نیز کشف و ضبط و پرونده پس از تکمیل تحویل مراجع قضایی شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سروآباد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را شماره تلفن ۱۵۴۰ به این اداره اطلاع دهند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان