امداد گران طرکت گاز نیروهای خط مقدم خدمت رسانی به مشترکین محسوب می شوند مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان امدادگران شرکت گاز کردستان را سربازان خط مقدم خدمت رسانی به مردم شریف استان برشمرد و افزود: با توجه به گسترش چشمگیر شبکه های گازرسانی در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان و گازدار شدن […]

امداد گران طرکت گاز نیروهای خط مقدم خدمت رسانی به مشترکین محسوب می شوند

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان امدادگران شرکت گاز کردستان را سربازان خط مقدم خدمت رسانی به مردم شریف استان برشمرد و افزود: با توجه به گسترش چشمگیر شبکه های گازرسانی در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان و گازدار شدن ۳۲ شهر و ۱۵۷۳ روستا و افزایش تعداد مشترکین استان به بیش از ۶۱۵ هزار مشترک ، وظیفه خدمت رسانی را بسیار خطیر و مهم می سازد.

احمد فعله گری اظهار داشت:به تدریج که عملیات گازرسانی به روستاها به اتمام می رسد وظیفه استراتژیک شرکت گاز استان کردستان به طرف کیفی سازی خدمات تغییر مسیر می دهد و خدمت رسانی به موقع و سریع امدادگران همانگونه که مشخص است بسیار مهم بوده و حضورش در لحظات اولیه حوادث، حیاتی و کاملاً مشهود است که می تواند با قابلیتهای خود و ظرفیتها موجود رسالت خود را ادا نماید و جلوی حوادث بعدی ر ا بگیرد و یا از شدّت آن بکاهد.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و گازبان به عنوان ویترین شرکت گاز استان می باشند ، بیان داشت:امداد گران وظیفه خطیری در راستای ارایه خدمات مطلوب به مشترکین دارند و با همّت والا و سعۀ صدر بیش از پیش در ارایه خدمات بهینه به مشترکین پیشرو خواهند بود.

فعله گری در مورد مرکز امداد مکانیزه و اهمیت آن گفت:مرکز امداد وسامانه گویای ۱۹۴ به منظورتمرکزو تسریع درپیگیری و رسیدگی و هدایت و راهبری گروههای اعزامی به حوادث اعلام شده ازسوی مشترکان با اولویت شاخص های تعریف شده ای ازجمله قطع و نشت گاز،برخورد و صدای رگلاتور و قطع ووصل گاز مشترکین و موارد مرتبط دیگر راه اندازی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان وظایف سامانه ۱۹۴ را این گونه تشریح کرد: ثبت حوادث و اتفاقات بهمراه آدرس اعلام شده ازسوی مشترک، درادامه انتقال سریع موارد ثبت شده شامل انفجار، برخورد،نشت، قطع نشت،صدای رگلاتور و …)به نیروهای امداد گازمنطقه برای اعزام به موقع آنها به محل مربوطه و همچنین فرآیند ردیابی و پیگیری امداد رسانی تا پایان عملیات را ازجمله مزیت های سامانه گویای امداد کرد.
به گفته وی،امکان تجزیه و تحلیل مطلوبترآمار واطلاعات به ثبت رسیده درسامانه مذکور،کنترل و بهبود سطح کیفی خدمات امداد رسانی همراه با کاهش مدت اعزام وعملیات امداد رسانی ازدیگرفواید بهره گیری ازاین سامانه می باشد.

فعله گری تعداد پیام های شهرستان سنندج را ۲۳ هزار و ۶۲۲ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۶ هزار و ۷۳۱ مورد پیام غیر امدادی و راهنمایی ، ۶ هزار و ۸۹۱ مورد پیام انجام شده ، ۴ هزار و ۶۶۵ مورد پیام عادی ، ۲ هزار و ۱۷۶ مورد پیام قوری و ۵۰ مورد پیام خیلی ضروری و فوری بوده است.

مهندس احمد فعله گری در ادامه اشاره ای به تماس های دریافتی مرکز سامانه ۱۹۴در سایر شهرستان ها کرد و گفت : تعداد ۲۲ هزارو ۷۸۴ پیام امدادی در خصوص نشتی، قطعی گاز ، برخورد با تاسیسات شبکه و انشعابات ، بررسی کنتور و موارد دیگرتماس با واحدهای امدادی حاصل شده است.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش اظهار داشت : از پیام های دریافت شده سال جاری شهرستان های تابعه تعداد ۱۲ هزار و ۶۲۰ مورد متعلق به پیام های عادی ، تعداد ۹ هزار و ۸۹۲ مورد پیام های فوری و ۲۷۲ مورد پیام های خیلی فوری بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان با اشاره به شرایط سخت و سرد در سال گذشته اظهار داشت : خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ با توجه به بارش های فراوان نعمات الهی و ماندگاری و گسترش سرما هیچ اختلالی در ارائه خدمات گازرسانی به مشترکین محترم استان ایجاد نگردید وجریان گاز طبیعی بدون وقفه تداوم داشت و این امر جزء در سایه تلاش و همت کارکنان محقق نمی شد.