به منظور تقویت فشار آب در خیابان های رباط، کساره و شهید باهنر اجرای خط آبرسانی خیابان امام خمینی (ره) به طول ۶۴۰ متر انجام شد که این عملیات که از اردیبهشت سال جاری آغاز و با پیشرفت ۹۵ درصدی همراه بوده تا پایان مرداد ماه تکمیل و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت. […]

به منظور تقویت فشار آب در خیابان های رباط، کساره و شهید باهنر اجرای خط آبرسانی خیابان امام خمینی (ره) به طول ۶۴۰ متر انجام شد که این عملیات که از اردیبهشت سال جاری آغاز و با پیشرفت ۹۵ درصدی همراه بوده تا پایان مرداد ماه تکمیل و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، مدیر آبفای منطقه پنج شهر اصفهان از اجرای خط آبرسانی در خیابان امام خمینی (ره) به طول ۶۴۰ متر و قطر ۴۰۰ میلی متر چدن داکتیل و فولادی خبر داد.
مهدی فتحیان با بیان این که این عملیات است با هزینه ای بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال به منظور تقویت فشار آب در خیابان های رباط، کساره و شهید باهنر انجام شده است، خاطرنشان کرد:
این عملیات که از اردیبهشت سال جاری آغاز و با پیشرفت ۹۵ درصدی همراه بوده تا پایان مرداد ماه تکمیل و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی از تجهیز پنج حلقه چاه و دو والو ۱۰۰۰ و ۸۰۰ میلی متر در سطح این منطقه به سامانه تله متری خبر داد وبیان کرد:
این عملیات به منظور هوشمند سازی و مدیریت شبکه انتقال وتوزیع آب و چاه‌های سطح آبفا منطقه پنج انجام شده است و هوشمندسازی سه چاه و پنج حوضچه دیگر نیز در دست اقدام است.
مدیر آبفای منطقه پنج شهر اصفهان درباره احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب محمود آباد گفت:
این ایستگاه پمپاژ به منظور انتقال فاضلاب روستای محمود آباد به تصفیه خانه فاضلاب شاهین شهر در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تکمیل و آماده بهره برداری است.