‍ نشست هم‌اندیشی میراث‌فرهنگی و گردشگری پایدار در شهرستان بانه برگزار می‌شود سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه گفت: نشست هم‌اندیشی با عنوان از بازشناسی و باز زنده‌داری میراث‌ ملموس و ناملموس تا گردشگری پایدار فرهنگی در این شهرستان برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمد حسینی در این‌باره اظهار […]

‍ نشست هم‌اندیشی میراث‌فرهنگی و گردشگری پایدار در شهرستان بانه برگزار می‌شود

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه گفت: نشست هم‌اندیشی با عنوان از بازشناسی و باز زنده‌داری میراث‌ ملموس و ناملموس تا گردشگری پایدار فرهنگی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمد حسینی در این‌باره اظهار کرد:در این نشست تخصصی محمد امینیان معاون میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان و آوات مکاری رئیس‌گروه توسعه گردشگری استان به بحث و تبادل‌نظر درباره موضوعات مختلف در حوزه‌های میراث‌فرهنگی و گردشگری می‌پردازند.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه افزود: این نشست در راستای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان بانه و با هدف ایجاد دیدگاه مشترک در همراهی بین حفاظت از میراث‌فرهنگی، میراث طبیعی و توسعه گردشگری فرهنگی برگزار می‌شود.

او حضور در این نشست تخصصی را برای عموم علاقه‌مندان آزاد عنوان کرد و یادآور شد: این نشست به‌همت این اداره و با همکاری انجمن‌های مردم نهاد پاژین و آشتی، روز سه شنبه ۱۵ شهریورماه سال‌جاری در سالن ولایت شهرستان بانه برگزار می‌شود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان