با سلام و درود به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و دعا برای سلامتی و طول عمر حضرت امام خامنه ای مقام معظم رهبری دام عزه، باستحضار ملت شریف ایران مخصوصاً جامعه ایثارگری خاصه جانبازان شیمیایی می‌رساند. مطالبه گری ارزش های اسلامی و انسانی، عدالت خواهی، مبارزه با […]

با سلام و درود به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و دعا برای سلامتی و طول عمر حضرت امام خامنه ای مقام معظم رهبری دام عزه، باستحضار ملت شریف ایران مخصوصاً جامعه ایثارگری خاصه جانبازان شیمیایی می‌رساند. مطالبه گری ارزش های اسلامی و انسانی، عدالت خواهی، مبارزه با تبعیض ورانت خواری مخصوصاً مطالبات این قشر شریف ایثارگری یکی از وظایف و برنامه‌هایی است که سال‌ها جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی و سایر تشکل‌های ایثارگری دنبال نموده اند و مصرا بر احقاق حقوق آنها پافشاری کرده اند. این روزها که هنوز صد روز از فعالیت دولت جدید نگذشته و هنوز مدیران جدید خصوصاً جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی فرصت ایجاد تغییرات و اصطلاحات لازم را در بنیاد را نیافته اند. متاسفانه با حرکت‌های غیر منتظره و مشکوکی روبرو شده ایم که با توجه به شرایط خاص حساس کشور مخصوصاً در آستانه دور جدید مذاکرات هسته‌ای می‌تواند امتیازاتی را برای دشمن فراهم آورد. حرکت اعتراض آمیز بدون مجوز و اغتشاش آمیزی که توسط برخی ایثارگران در جلوی بنیاد شهید و مراکز دیگر به وجود آمده در ادامه حرکت هایی که در حاشیه خشک سالی شکل گرفت و تبلیغات گسترده دشمن برای تحریک در زمینه‌های مختلف، موجب نگرانی جامعه ایثارگری را فراهم آورده است. و تأمل و هوشیاری ملت عزیز و جامعه ایثارگری را بیش از پیش ضروری ساخته است. لذا نظر به شرایط موجود این جمعیت به عنوان نماینده جانبازان شیمیایی اعلام می دارد:

۱- جانبازان و ایثارگران در تمام دوران دفاع مقدس گوش به فرمان امام و رهبر خود بودند، و الان نیز در تمام صحنه های مورد نیاز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند. با خدا معامله کردند و از این معامله پشیمان نیستند و با بصیرت و آگاهی در میدان جهاد و شهادت حاضرند و تشکل‌های ایثارگری به نمایندگی این جامعه از مسئولین برای بازگشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واحقاق حقوق جامعه ایثارگری در چهارچوب قوانین و مقررات و مصالح نظام را خواستار است …

۲- امروزه در حالی که دولت در صدد اصلاح امور و رفع انحرافات و مفساد گذشته است. استکبار جهانی و همپالکی های منطقه ایش با تحریک احساسات و عواطف و ایجاد تفرقه میان مردم و دولت، اقتدار نظام و وحدت ملی را نشانه گرفته و در صدد مانع‌تراشی برای اصطلاحات دولت قوی هستند لذا در این شرایط خاص هر نوع حرکت مشکوک ساختارشکنانه و اغتشاش آمیز را محکوم می‌کنیم و از جامعه ایثارگری خواستاریم، هوشیاری خود را حفظ کنند و غریبه توطئه جریان های نفوذی آشوبگری را نخورند.

۳- از دولت قوی و رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظار داریم، اصلاحات لازم را هرچه زودتر به وجود آورده و در تحقق مطالبات بر حق جامعه ایثارگری تسریع نموده تا این جامعه به حق در جایگاه حقیقی خود قرار گیرد و بتواند در امور خود نقش آفرین و تاثیرگذار باشد. در این خصوص تسریع در اجرای برنامه‌های اعلام شده واگذاری سیاست گذاری و نظارت بر عملکرد بنیاد به تشکل‌های ایثارگری و سپردن بخشی از فعالیت‌ها به بدنه ایثارگری در ضرورت دارد.