امروز صحنه جنگ برای اسرائیل یک منجلاب شده و در حال غرق‌شدن است فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی از حماس در طوفان الاقصی گفت: امروز صحنه جنگ برای اسرائیل یک منجلاب شده و در حال غرق‌شدن است و افکار عمومی دنیا علیه آن‌ها شده است. […]

امروز صحنه جنگ برای اسرائیل یک منجلاب شده و در حال غرق‌شدن است

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی از حماس در طوفان الاقصی گفت: امروز صحنه جنگ برای اسرائیل یک منجلاب شده و در حال غرق‌شدن است و افکار عمومی دنیا علیه آن‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار محمد هاشم‌پور صبح امروز در نشست سراسری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید با بیان اینکه تأسیس بسیج از برکات امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و شهدا است، عنوان کرد: ما سالیانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی می‌کنیم، اما این امنیتی که امروز ما در آن فعالیت می‌کنیم به برکت این شهدا است.

  • کاهش فعالیت گروهک‌های تروریستی داخل کشور با مشغول‌شدن اسرائیل

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان ادامه داد: امروز در سراسر مرزهای ایران مرزبانان و جوانان ما روز و شب مرزبانی کرده و با گروهک‌های مختلف مبارزه می‌کنند و البته فعالیت همین گروهک‌ها با مشغول‌شدن اسرائیل در درون کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به بیش از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، عنوان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل نابودشدنی است؛ امروز تمام دنیا علیه جمهوری اسلامی بسیج شده است؛ اما پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را باید در کنار پیشرفت دیگر کشورها بگذاریم تا متوجه پیشرفت‌های کشورمان شویم.

سردار هاشم‌پور با بیان اینکه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها اگر بداند و بتواند که به ایران اسلامی حمله می‌کند و موفق می‌شود، لحظه‌ای صبر نمی‌کند؛ اما قادر نیست، گفت: در قضایای اخیر غرب بیدار شد، حتی در کنسرت‌های مبتذل از فلسطین دفاع کردند؛ اما برخی از غرب‌زده‌ها در داخل کشور آن‌قدر غرب‌زده شده‌اند که سکوت کرده‌اند و از خود غربی‌ها هم غرب‌زده‌تر شده‌اند.

  • امروز صحنه جنگ برای اسرائیل یک منجلاب شده و در حال غرق‌شدن است

این فرمانده ارشد سپاه ادامه داد: رژیم صهیونیستی به چهار مورد در منطقه از جمله حمایت آمریکا، قدرت ارعاب، توان سازمان‌های جاسوسی و قدرت ارتش خود می‌بالید، گفت: منطقه غزه به طور آنلاین و شبانه‌روزی تحت نظارت و جاسوسی رژیم صهیونیستی است، پرنده پر بزند اینها در اسرائیل متوجه می‌شوند؛ اما متوجه عملیات طوفان الاقصی نشدند و حماس یک عملیات کاملاً حفاظت شده همانند والفجر هشت ایران انجام دادند.

وی با بیان اینکه مبارزان فلسطینی از زمین، زیرزمین، هوا و دریا تا ۷۰ کیلومتر در عمق سرزمین‌های اشغالی نفوذ کردند، عنوان کرد: اسرائیل تا ۲۴ ساعت اولیه حمله دچار یک شوک بزرگ شده بود؛ آمریکا به کمک آن‌ها آمدند که کامل فرونریختند؛ لذا امروز دیوانه‌وار دارد حمله می‌کند.

هاشم‌پور با بیان اینکه حماس بالای ۳۰۰ خودرو زرهی و تانک از مجموعه یک هزار و ۶۰۰ تانک اسرائیلی‌ها را نابود کردند، اذعان کرد: امروز صحنه جنگ برای اسرائیل یک منجلاب شده و در حال غرق‌شدن است و افکار عمومی دنیا علیه آن‌ها شده است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان ادامه داد: امروز در شمال اسرائیل حزب‌الله چشم‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را می‌زند و اسرائیل جرئت پاسخ ندارد، امروز تمام پروازهای رژیم صهیونیستی خوابیده است، مهاجرت معکوس از اسرائیل آغاز شده است و سامانه گنبد آهنین آن‌ها قدرت پاسخگویی ندارد.

وی در پایان گفت: تنها راه موفقیت کشور ما مقاومت، کار جهادی و جهاد تبیین است.