زنان ومردان کردستانی آمیخته صفت غیرت وعفت هستند دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: صفت زنان ومردان کردستانی با صفت غیریت که ارتباط معنایی خاصی با صفت عفت دارد، آمیخته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در همایش حجاب وعفاف گفت: تنها مکتبی که موجب […]

زنان ومردان کردستانی آمیخته صفت غیرت وعفت هستند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: صفت زنان ومردان کردستانی با صفت غیریت که ارتباط معنایی خاصی با صفت عفت دارد، آمیخته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در همایش حجاب وعفاف گفت: تنها مکتبی که موجب تغییر در فضای جهانی در هزاره سوم شد، مکتب امام خمینی بود که در تداوم این مکتب تنها مکتبی که منشا گرفت مکتب حاج قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام شهریاری افزود: دنیا در مقابل این مکتب ساکت ننشسته و در مقابل این مکتب می خواهد مکتب لیبرالیسم غرب را گسترش دهد.

وی بیان کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی و مکتب لیبرالی و فرد گرایانه غربی به سرکردگی آمریکا اکنون در مقابل هم قرار دارند.
حجت الاسلام شهریاری در ادامه به موضوع بی حجابی و بی عفتی و رواج آنان در جوامع غربی اشاره کرد و اظهار کرد:روابط های نامشروع امروزه در دنیای غربی که از آن به عنوان آزادی تلقی می کنند موجب نا آرامی خانواده ها می شود و در کشورهای غربی زنان و مردان ارتباطات جنسی با خارج خانه می گیرند و آن را مکتب لیبرالی و آزادی زن نامگذاری می کنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اضافه کرد: در دنیای غرب و لیبرالیسم‌با هیچ گونه ارزشی پایدار نیستند و پای آزادی را ذبح کردند و باید سعی شود ارزش‌های که موجب تعهد به خالق هستی شود جزو آزادی قرار گیرد چون پیدایش ما در دست خداست.
حجت الاسلام شهریاری بیان کرد: خداوند خالق ارزش‌های هستی و برای ما هویت جمعی تعریف کرده نه هویت فردی.
انسان در هویت فردی منزوی می شود و انسان را بی ارزش می کند.

وی گفت: در فرهنگ غربی به ارزش‌های واقعی و انسانی غلبه شده و انسان در جوامع غربی تنهاست اما در فرهنگ اسلامی به تحکیم بنیان خانواده و روابط عاشقانه و دوستانه بین زن و مرد تاکید کرده است.

حجت الاسلام شهریاری به ترویج بی عفتی در کشورهای غربی اشاره و تصریح کرد: سالانه ۹ و نیم میلیارد دلار معامله از طریق سوداگری جنسی در کشور آمریکا برآورد شده و از زن وسیله و نگاه ابزاری و لذت گویانه مردان می شود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی کشور اضافه کرد: سست شدن بنیان خانواده در کشورهای غربی بیداد می کند اما در جوامع اسلامی آزادی صرف مطلق در ازدواج های موفق است نه ازدواج سفید و ازدواج با حیوانات و هم جنس گرایی.

وی بیان کرد: ارزش عفت در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته عفت جزو صفت نفسانی است و در کردستان صفت عفت زنان و مردان با غیرت عجین و رقم خورده است چرا که غیرت در بین مردم کرد همیشه زبانزد بوده و هست.
حجت الاسلام شهریاری افزود: بی عفتی به معنای ارتکاب زنا و بی ارزش و بی غیرتی است و هرزه گی در دنیای غرب یک ارزش است و سوداگری وقتی سالانه به ۹ و نیم میلیارد دلار در آمریکا برسد این امر نشان از نگاه ابزاری به زن است.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی کشور افزود: همیشه بی حجابی به معنای هرزه گی و بی عفتی نیست و اصیل ترین زنان زنانی هستند که در دامن خود پرورش دهند.

در پایان این مراسم از همسران شهدا و بانوان فعال استان تجلیل به عمل آمد.