پرداخت هزار و ۱۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی در پنج ماهه اول امسال مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان از پرداخت هزار و ۱۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی در پنج ماهه امسال خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در پنج ماهه نخست […]

پرداخت هزار و ۱۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی در پنج ماهه اول امسال

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان از پرداخت هزار و ۱۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در پنج ماهه نخست امسال ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به هزار و ۱۶۰ نیازمند پرداخت شده است.
وی افزود: ۵۰۵ مورد از این تسهیلات و به مبلغ ۹ میلیارد تومان در زمینه خدمات حمایتی ، ۷۲ مورد و به مبلغ یک میلیارد تومان در زمینه کمک به تحصیل و ۵۷ مورد ودیعه مسکن به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان گفت: همچنین از طریق این صندوق ۲۰۸ مورد تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مبلغ هفت میلیارد تومان، ۱۷۰ مورد تسهیلات کمک به تامین مسکن به مبلغ چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و ۹ مورد تسهیلات درمانی به مبلغ یک میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: ۱۳۹ مورد تسهیلات به مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از محل سپرده خیران به نیازمندان پرداخت شده است.
محمودیان با بیان اینکه تمامی تسهیلات پرداختی این صندوق تا سقف ۱۰ میلیون تومان ۱۰۰ درصد قرض الحسنه و بدون دریافت هیچ گونه کارمزد پرداخت می شود، افزود: تسهیلات پرداختی بیشتر از این مبلغ نیز با دریافت ۳ درصد کارمزد فقط در سال اول و در یک مرحله دریافت می شود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان