سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیام‌هایی داریم که کار در مناطق به خاطر مسائل مالی پیش نمی‌رود و این اتفاق خوبی نیست و شهرداری این موضوع را رصد کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در تذکری اظهار […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیام‌هایی داریم که کار در مناطق به خاطر مسائل مالی پیش نمی‌رود و این اتفاق خوبی نیست و شهرداری این موضوع را رصد کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در تذکری اظهار کرد: پیش از این در خصوص گزارش معاونت برنامه ریزی در خصوص میزان اجرایی شدن طرح تقویت اقدامات و خدمات دانش بنیان تذکری مطرح شد که پاسخی در این باره دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: قرار بود در خصوص پیگیری تذکرات، در سال جدید روند بهتری داشته باشیم اما به نظر می‌رسد نسبت به کارهایی که سال گذشته انجام می‌شد نیز امسال تاخیر و تعلل وجود دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: براساس بررسی‌ها، اجرای اولین توافق نامه‌های سال ۱۴۰۱، از نیمه خرداد است و این نشان می‌دهد زمان شروع کار و فعالیت دیرهنگام است.

وی با بیان اینکه تذکر ما در این رابطه است که زمانی از سال را برای اجرای فعالیت‌ها از دست داده‌ایم، گفت: پیام‌هایی داریم که کار در مناطق به خاطر مسائل مالی پیش نمی‌رود و این اتفاق خوبی نیست و شهرداری این موضوع را رصد کند.