پیگیری رفع موانع و تسریع اجرای هتل پنج ستاره لاله سنندج معاون گردشگری وسرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از پیگیری رفع موانع و تسریع اجرای هتل پنج ستاره لاله سنندج خبر داد و گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن کردستان ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه‌ برای ارائه خدمات شایسته به مسافران […]

پیگیری رفع موانع و تسریع اجرای هتل پنج ستاره لاله سنندج

معاون گردشگری وسرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از پیگیری رفع موانع و تسریع اجرای هتل پنج ستاره لاله سنندج خبر داد و گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن کردستان ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه‌ برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌ ‌دوست روز سه‌شنبه ٢٩ فروردین‌ماه ١۴٠٢ در نشست بررسی و حل موانع و مشکلات هتل پنج ستاره لاله سنندج اظهار کرد: این هتل یکی از طرح‌های مهم در حوزه گردشگری استان محسوب می‌شود که لازم است با همکاری بانک عامل و سایر مسئولان مربوطه برای به پایان رساندن آن تلاش کنیم.

معاون گردشگری وسرمایه‌گذاری کردستان افزود: رفع موانع و مشکلات پیش‌روی طرح‌‌های سرمایه‌‌گذاری در بخش گردشگری استان به ویژه پروژه هتل لاله سنندج اولویت مهم این مجموعه در سال‌جاری بوده و با جدیت دنبال می‌‌شود.

او عنوان کرد: با توسعه پروژه‌های گردشگری می‌توان ضمن افزایش زمان ماندگاری مسافران و توسعه صنعت گردشگری در استان گام برداشت.

وطن‌دوست با بیان اینکه بخش خصوصی همواره در راستای ارتقاء گردشگری استان پیشرو بوده است، یادآور شد: امید است با همکاری مسئولان مربوطه و با حمایت همه جانبه از بخش خصوصی و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این بخش، مسیر توسعه گردشگری در استان بیش از پیش هموار شود.