سپاه پاسداران نزد ملت ایران کارنامه درخشانی دارد فرماندار مرکز استان کردستان گفت: سپاه پاسداران نزد ملت ایران کارنامه درخشانی دارد و اقدامی چون کار نسنجیده پارلمان اروپا صرفا جنبه تشریفاتی و برد رسانه‌ای دارد و هیچ خللی در تصمیات سپاه و در نگاه مردم به سپاه پاسداران نخواهد داشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

سپاه پاسداران نزد ملت ایران کارنامه درخشانی دارد

فرماندار مرکز استان کردستان گفت: سپاه پاسداران نزد ملت ایران کارنامه درخشانی دارد و اقدامی چون کار نسنجیده پارلمان اروپا صرفا جنبه تشریفاتی و برد رسانه‌ای دارد و هیچ خللی در تصمیات سپاه و در نگاه مردم به سپاه پاسداران نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسن عسکری در دیدار شورای تامین شهرستان سنندج با فرماندهان سپاه سنندج و لشکر عملیاتی ۲۲ بیت‌المقدس کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار سلیمانی اظهار داشت: اخیرا پارلمان اتحادیه اروپا که جنبه‌ای اجرایی و قانونی ندارد، در مصوبه‌ای نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند، هر زمان کاری انجام دادید و دشمنان اسلام و انقلاب و مردم ناراحت شدند بدانید کارتان را به درستی انجام داده‌اید و هر جایی نیز عملی انجام دادید و مورد تحسین دشمنان قرار گرفتید و از شما تمجید کردند بدانید که یک جای کار لنگ می‌زند.

عسکری اذعان کرد: کینه و بغض دشمنان اسلام و قرآن در تصویب قطعنامه پارلمان اروپا نسبت به سپاه نشان می‌دهد که پاسدارن کارشان را درست انجام داه و پاسداری از انقلاب اسلامی از را به نحو احسن به انجام رسانده‌اند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران نزد ملت ایران کارنامه درخشانی دارد، خاطرنشان کرد: اینگونه کارها صرفا جنبه تشریفاتی و برد رسانه‌ای دارد و هیچ خللی در تصمیات سپاه و در نگاه مردم به سپاه پاسداران نخواهد داشت.

فرماندار سنندج گفت: اگر مجاهدت‌ها و تلاش سپاه پاسدارن و در راس آن مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی نبود، قطعا داعش امنیت همین افرادی که در برابر سپاه موضع گرفته‌اند، را به خطر می‌انداخت.

به گفته عسکری، این‌ها امنیت خود را مدیون رشادت‌های سپاه هستند و نمک‌نشناسی می‌کنند که به جای تشکر از سپاه که تهدیدی بزرگ همچون داعش را در جامعه بشری حذف کرده است، این اقدامات را انجام می‌دهند.

عسکری افزود: سپاه همچنان که نور چشم حضرت امام بود، نور چشم ملت ایران و تمام مستضعفان دنیا است و مردم از آنان حمایت می‌کنند.

وی در پایان سخنانش به جمله‌ای از شهید بهشتی درباره پاسداران اشاره کرد و گفت: پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند و غریبانه زندگی می‌کنند، مظلومانه شهید می‌شوند و بی‌شرمانه مورد توهین قرار می‌گیرند، و این جمله را می‌توان کامل‌ترین توصیف برای سپاه در نظر گرفت.