ساعات آغاز به کار ادارات، مراکز علمی و دانشگاهی، مدارس و بانک‌های استان اصفهان از پایان تعطیلات نوروزی اعلام شد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، ساعات آغاز به کار ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی و دانشگاهی، مدارس و بانک‌های استان اصفهان از چهاردهم فروردین را ابلاغ کرد.

بر اساس این ابلاغیه ساعت آغاز به‌کار ادارات از چهاردهم فروردین تا پایان‌ ماه مبارک رمضان به‌طور شناور از ۷ تا ۸ صبح خواهد بود.

ساعت آغاز به‌کار ادارات در روز‌های بعد از شب‌های قدر ۹ صبح است.

ساعت کار همه نهاد‌های اجرایی استان پس از ماه مبارک رمضان تا پانزدهم خرداد ۷ تا ۱۴:۳۰ و در روز پنجشنبه ۷ تا ۱۳ است.

بر اساس این ابلاغیه، فعالیت مدارس استان در مقطع متوسطه از ساعت ۷:۳۰ و مقطع ابتدایی از ساعت ۸ آغاز می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده همه مدارس موظف هستند از نیم ساعت قبل ساعت‌های اعلام شده، دانش‌آموزان را بپذیرند و در این مدت برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی اجرا شود.

ساعت آغاز به‌کار مراکز آموزش عالی و پژوهشی و بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها ۸ است.

ساعت آغاز به‌کار بانک‌ها نیز از ۷:۳۰ است و کارمندان باید نیم ساعت زودتر (ساعت ۷) در محل کار حاضر شوند.

بر اساس این ابلاغیه، ساعت آغاز و پایان کار همه نهاد‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی از پانزدهم خرداد تا پانزدهم شهریور از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.

همچنین مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز نظامی و انتظامی، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها و واحد‌های عملیاتی نهاد‌های اجرایی از مفاد این ابلاغیه مستثنی است و بر اساس دستورالعمل‌های مرتبط اقدام خواهند کرد.