کردستان جزو یکی از استان‌های امن کشور است/خط مردم کرد از ضد انقلاب جداست فرمانده فراجا گفت: امام فرمودند ما در کردستان (با کفر می‌جنگیم نه با کرد و خط مردم از ضدانقلاب جداست)امروز کردستان از امن‌ترین استان‌های ایران اسلامی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار احمدرضا رادان عصر امروز […]

کردستان جزو یکی از استان‌های امن کشور است/خط مردم کرد از ضد انقلاب جداست

فرمانده فراجا گفت: امام فرمودند ما در کردستان (با کفر می‌جنگیم نه با کرد و خط مردم از ضدانقلاب جداست)امروز کردستان از امن‌ترین استان‌های ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار احمدرضا رادان عصر امروز در یادواره ۲۱۵۶ شهید مهاجر و انصار فرماندهی انتظامی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: شهیدان انقلاب اسلامی خود را به ابا عبدالله الحسین پیوند داده‌اند و مسیر شهدا همان مسیر ابا عبدالله حسین است و یاد شهدای انقلاب و مقاومت نیز همچنان زنده خواهد بود.

فرمانده فراجا تصریح کرد: وقتی وارد مجلس شدم بسیاری از هم رزمندگان ودوستان قدیمم را تصاویر شهدایی را دیدم که با خیلی از آنها افتخار همراهی و همرزمی را داشتم.

سردار رادان افزود: شهدا در زمانی که بودند از جنس نور بودند، در زمان شهادت هم نور بودند و اکنون نیز، الگو، نام یادشان برای ما همچنان نورافشانی می‌کنند.

سردار رادان با اشاره به اینکه کردستان یادآور روزهای مقاومت در ارتفاعات سربه فلک کشیده و پربرف است، گفت: آوازه شجاعت، مردانگی و آزادگی رزمندگان و پیشمرگان کرد برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

وی با اشاره به رشادت رزمندگان کردستان که همزمان باید، از دو جهت برای پاسداری از وطن میجنگیدند، افزود: دشمنان در آن دوران، جنایتهای داعشی زیادی در حق مردم بی‌گناه انجام دادند و هیچ وقت فراموش نمیشود که ماموستای ما را در بین قرآن‌ها سوزاندند و رزمنده ما را در دیگ‌های آب جوشاندند.

فرمانده فراجا اضافه کرد: پیشمرگان مسلمان کرد چراغ مسیر وهدایتگر ما شدند تا بتوانیم در تمامی منطقه کردستان قدم برداریم و ذلیلی و نوکری ویژگی دشمنان ماست که زمانی در برابر پست ترین انسانها سر تعظیم فرود می‌آوردند و سعی داشتند که درگیری اول انقلاب در کردستان را درگیری شیعه و سنی و فارس و کرد قلمداد کنند که پیشمرگان مسلمان کرد ثابت کردند و شیعه و سنی در کردستان در کنار هم در یک سنگر به شهادت رسیدند.

فرمانده فراجا افزود: امروز با شهدایی که جان خود را در مسیر آرامش ما فدا کردند، عهد و پیمان می‌بندیم و هم قسم می‌شویم که حافظ آرامش و جان خانواده عزیز آنها خواهیم بود.

سردار رادان تصریح کرد: امام فرمودند ما در کردستان با کفر می‌جنگیم نه با کرد و تاکید کردند که خط مردم کرد از ضدانقلاب جداست و کردستانی که می‌توانست صحنه نبردهای بزرگ باش، امروز از امن‌ترین استان‌های ایران اسلامی است و این مهم از برکت وجودی شهدا است.

سردار رادان عنوان کرد: سربازان ما اراده آهنین داشتند و در حالیکه دشمن اعلام کرد اگر توانستید جاده سقز به بانه را باز کنید ما منطقه را ترک می‌کنیم، اثر وجودی شهدا در این منطقه آن شد که همه آنها را آنچنان عقب راندند که تا قیامت در خاطره و ذهن دشمنان باقی ماند.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه شهدا همیشه وجود دارد و همواره با مادران و فرزندان و همسران خود ارتباط دارند، افزود: روزهایی را در کردستان تجربه کردیم که به آن میزان که شهدای بومی را تشییع می‌کردیم، شهدای انصار نیز تشییع میشد.