اُفت ۱۰ هزار و ۳۱۳ واحدی شاخص کل بورس شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۳۱۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۹۶۴ واحدی ایستاد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،سه شنبه (۲۵ بهمن) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۱۴۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و […]

اُفت ۱۰ هزار و ۳۱۳ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۳۱۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۹۶۴ واحدی ایستاد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،سه شنبه (۲۵ بهمن) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۱۴۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۱۳۳ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۳۱۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۹۶۴ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «پارسیان» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «اردستان»، «خگستر» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با اُفت ۳ هزار و ۳۸۹ واحدی روی پله ۴۷۹ هزار و ۳۸۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۱۰۱ هزار تومان رسید

شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۴۰ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۳۰ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۶۵۰ میلیارد سهم به ارزش ۶۸۳ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس
امروز فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۲۹ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «خودرو» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های وسینا، وساخت و وایران بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های دجابر، خفنر، دسبحا بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های حاسا، وآوا و غدانه بیشترین افزایش قیمت و سهام غدیس، قگستر و رافزا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های فردا، افران و وساخت ۴ و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، اعتماد و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۲۰، اراد ۱۲۲ و اراد ۵۰ در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های کمند، افران و افران ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وساخت، شستا و کمند بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اخزا ۸۲۰۴، اراد ۵۷۴، کارا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، سپیدما ۲ و کارا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.