مسابقات تکواندو بانوان کارگری کشور در بیجار به پایان رسید رئیس هیئت ورزش کارگری کردستان از برگزاری مسابقات تکواندو بانوان کارگری کشور در استان کردستان شهرستان بیجار با قهرمانی تیم اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فاتح بدری ضمن اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو کارگری کشور در شهرستان بیجار اظهار […]

مسابقات تکواندو بانوان کارگری کشور در بیجار به پایان رسید

رئیس هیئت ورزش کارگری کردستان از برگزاری مسابقات تکواندو بانوان کارگری کشور در استان کردستان شهرستان بیجار با قهرمانی تیم اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فاتح بدری ضمن اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو کارگری کشور در شهرستان بیجار اظهار داشت: در بخش بانوان این دوره از مسابقات استان اصفهان رتبه نخست، استان کردستان مقام دوم و استان تهران به مقام سومی این دوره از مسابقات کارگران و کارخانجات کشور دست یافت.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان کردستان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۱۴ تیم از ۱۲ استان کشور و با ۶۸ بازیکن شرکت نمودند، گفت: در این دوره از مسابقات تکواندو کارگران و کارخانجات، رکورد حضور بانوان در مسابقات ۱۰ ساله اخیر کشور شکسته شد.