آغاز ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در دهگلان استاندار کردستان در سفر به دهگلان گلنگ ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه این شهر را با مساحت یک هزار و ۷۰۶ مترمربع فضای آموزشی بر زمین زد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ “اسماعیل زارعی‌کوشا” در مراسم کلنگ زنی این طرح آموزشی تقارن هفته دفاع مقدس، […]

آغاز ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در دهگلان

استاندار کردستان در سفر به دهگلان گلنگ ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه این شهر را با مساحت یک هزار و ۷۰۶ مترمربع فضای آموزشی بر زمین زد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ “اسماعیل زارعی‌کوشا” در مراسم کلنگ زنی این طرح آموزشی تقارن هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت و ارتقای شاخص های آموزشی با اهتمام دولت و کمک خیرین مدرسه ساز را از برنامه های راهبردی دولت سیزدهم در استان عنوان کرد وافزود: عدالت محوری در توسعه فضاهای آموزشی در نقاط شهری و روستایی استان رویکرد مهم دولت است که در شورای آموزش و پرورش همیشه به مسئولان تاکید می شود.

وی با اشاره به استعدادهای درخشان تحصیلی در کردستان ، کسب رتبه های تک رقمی در کنکور سراسری امسال را یادآور شد و افزود: ساخت مدارس به معنای پرورش نیروی انسانی در آینده است که ما نباید از این مسئله مهم غافل باشیم‌.

مدرسه ۱۲ کلاسه شهر دهگلان در سه طبقه با اسکلت بتنی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد و برای اتمام این پروژه ۳۲۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.
 

کویستان عبدالحکیمی