تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر شهرستان آران و بیدگل مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری است فرماندار آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی‌اکبر رضایی در دیدار […]

فرماندار آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی‌اکبر رضایی در دیدار اعضای برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم آران و بیدگل، برگزاری یادواره شهدای گامی در لرای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند ضروری است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ ویژه در دفاع مقدس، گفت: تقدیم ۳۶ معلم شهید در آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

رضایی، نقش کارگران در پیشبرد اهدف‌هاب انقلاب را ستود و خاطرنشان کرد:: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس افزون بر حضور در جبهه‌های نبرد، در سنگر تولید نیز مجاهدت کردند.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدا را معرفی شهیدان به عنوان الگوهای ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان عنوان کرد و گفت: شهدای گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و صحنه‌های ماندگاری را آفریدند که تضمین کننده پیروزی‌های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

یادواره شهدای کارگر و معلم آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پرستاره» دوازدهم اردیبهشت‌ در گلزار شهدای حرم مطهرآستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود.