بازدید رییس دادگستری بانه از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ، شورای حل اختلاف و مراکز مشاوره و راهنمایی این شهرستان محسن نجف پور رییس دادگستری شهرستان بانه از دفاتر الکترونیک خدمات قضایی،شورای حل اختلاف شهرستان بانه و مراکز مشاوره و‌ راهنمایی خانواده این شهرستان بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

بازدید رییس دادگستری بانه از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ، شورای حل اختلاف و مراکز مشاوره و راهنمایی این شهرستان

محسن نجف پور رییس دادگستری شهرستان بانه از دفاتر الکترونیک خدمات قضایی،شورای حل اختلاف شهرستان بانه و مراکز مشاوره و‌ راهنمایی خانواده این شهرستان بازدید کرد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رییس دادگستری بانه ضمن بررسی وضعیت خدمات کمی و‌کیفی و نحوه ثبت دادخواست ها و شکایات و خدمات رسانی دفاتر الکترونیک قضایی به مردم از نزدیک در جریان نحوه ثبت دادخواست ها و شکایت الکترونیکی قرار گرفت و ضمن رفع ایرادات، توصیه های لازم را در این زمینه به مدیران دفاتر اعلام نمود.
شهرستان بانه در حال حاضر دارای دو دفتر خدمات الکرونیک قضایی می باشد.


همچنین وی از مراکز مشاوره خانواده بازدید و راهکارهای لازم و ضروری را در خصوص انجام هر چه بهتر امور مشاوره به مسولین آن مراکز یادآور شد.

نجف پور ضمن بازدید از شورای حل اختلاف با کارکنان آن مرکز دیدار و نشست صمیمی برگزار و‌ توصیه ها و رهنمود های خود را در این زمینه بیان نمود.
در پایان ،از کارکنان نمونه شورای حل اختلاف بانه تقدیر و به آنها لوح تقدیر اهدا شد .