عرصه علمی خادمیاری به نوعی یک پل پیشران است امامی با اشاره به اینکه عرصه علمی خادمیاری به نوعی یک پل پیشران است اظهار کرد: ما تاکید داریم که هر اقدامی که میخواهیم انجام دهیم نیازمند یک پیوست علمی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد حسین امامی در مراسم افتتاحیه کانون خادمیاری […]

عرصه علمی خادمیاری به نوعی یک پل پیشران است

امامی با اشاره به اینکه عرصه علمی خادمیاری به نوعی یک پل پیشران است اظهار کرد: ما تاکید داریم که هر اقدامی که میخواهیم انجام دهیم نیازمند یک پیوست علمی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد حسین امامی در مراسم افتتاحیه کانون خادمیاری دانشگاه فنی حرفه ای سپاهانشهر با بیان اینکه در گذشته هدف گذاری ها انجام نشده بود ویکی از بزرگترین انتظارات ما توانمندی و آموزش خادمیاران است،بیان کرد: اهداف خدمت در کانونهای خادمیاری با توانمند کردن خادمیاران ایجاد می شود.

وی افزود: یک سری آموزش های عمومی داریم و یک سری کار گروه های تخصصی و در ساختار جدید دبیر کانون های تخصصی علمی داریم که در کنار سایر کانون های تخصصی مشغول به فعالیت هستند.
امامی از وجود ۱۸۱ خادمیار علمی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۶۰نفر آن ها در شهر اصفهان هستند.
وی تأکید کرد: با توجه به اثر بخشی این عرصه، یک ظرفیت جذب خادمیار رضوی دردعرصه علمی می دهیم که افرادی که واقعا عشق و علاقه خدمت در این عرصه را داشته باشند انتخاب کنند.
امامی اظهار کرد: پیوند بین دین و علم باعث سعادتمندی جامعه می شود و به دنبال این هستیم یک شبکه خادمیاری قدرتمند و متخصص داشته باشیم.
وی در پایان به حدیثی از رسول اکرم اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام می فرماید: «خیرالناس انفعهم للناس» مصداق بارز این حدیث شما اساتیدی هستند که در این عرصه کار می کنید.