فرمانداران از ظرفیت نیروهای بسیج در راستای حل مشکلات شهرستان استفاده کنند استاندار اصفهان با بیان اینکه به فرمانداران تأکید شده از ظرفیت نیروهای بسیج در راستای حل مشکلات شهرستان استفاده شود، گفت: بسیج به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های بی‌بدیل در راستای حل مشکلات شناخته می‌شود و قطعاً در سطح استان اصفهان از این ظرفیت استفاده […]

فرمانداران از ظرفیت نیروهای بسیج در راستای حل مشکلات شهرستان استفاده کنند

استاندار اصفهان با بیان اینکه به فرمانداران تأکید شده از ظرفیت نیروهای بسیج در راستای حل مشکلات شهرستان استفاده شود، گفت: بسیج به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های بی‌بدیل در راستای حل مشکلات شناخته می‌شود و قطعاً در سطح استان اصفهان از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاران؛ سید رضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در چهاردهمین اجلاس عمومی مجامع بسیجیان استان اصفهان اظهار کرد: شاید دشمن صهیونیستی هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد که با این اتفاق فوق‌العاده و عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی یک چنین بلایی بر سر آبرو و حیثیت رژیم صهیونیستی در ارکان مختلف بیفتد.

استاندار اصفهان افزود: در رکن امنیتی خسارت زیادی به رژیم صهیونیستی وارد شد و هیمنه پوشالی این رژیم بر همگان ثابت شد.

وی با بیان اینکه در حوزه رسانه‌ای نیز هیمنه پوشانی این رژیم فروریخت، خاطرنشان کرد: اینها ادعاهای فراوانی در این زمینه داشتند و اتفاقاتی که افتاد، همه اجزای تعریف و تبلیغ شده رژیم صهیونیستی و حامیانش در دنیا را بر باد داد.

مرتضوی تصریح کرد: شاید اگر طوفان‌الاقصی را فقط برای روز عملیات ما موردبحث و بررسی قرار بدیم، یک نوع تحلیل باید انجام دهیم و اگر در مسیر و امتداد مقاومت ۷۵ساله فلسطین اشغالی و مردم در آن منطقه به نحو دیگری تفصیل شود.

استاندار اصفهان اظهار کرد: هیچ‌کسی نمی‌پذیرد که مردم غزه را ۲۰ سال در یک زندان بزرگ محاصره کنند و هیچ‌کسی نمی‌پذیرد که هزاران نفر بدون توجه به سرنوشت خود که هیچ افق روشنی پیش روی اینها نیست، زندگی کنند و عکس‌العملی نداشته باشند.

وی ادامه داد: حرکت مردمی تمام فلسطینی که به حول و قوه الهی در سرزمین فلسطین اشغالی رقم خورد، ارکان وجودی و جایگاهی رژیم صهیونیست را در هم خواهد ریخت.

مرتضوی تصریح کرد: یک اتفاق دیگری که در پی عملیات طوفان‌الاقصی رقم خورد و این هم از دستاوردهای غیرقابل‌مقایسه و از حواشی و شکست‌های دشمن صهیونیستی بوده، این بود که رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را کرد که این موضع را کم‌کم از اولویت مردم دنیا خارج کند؛ اما با وجود این جنایاتی که در حال رقم‌خوردن است، همچنان این موضوع ورد زبان مردم دنیاست.

استاندار اصفهان با اشاره به نقش‌آفرینی هیئت‌های علمی و اندیشه‌ورز بسیج برای حل مشکلات استان، خاطرنشان کرد: مسائل زیادی را در استان داریم که جایی را باید مشخص کنیم که به این مسائل بپردازد، فکر کند و پیشنهاد ارائه کند.

وی عنوان کرد: ما آمادگی این را داریم از طرح‌هایی که می‌تواند در مدیریت استان در راستای حل مشکلات به ما کمک کند استفاده کنیم و از ظرفیت بچه‌های بسیج که خود را مکلف به این موضوع می‌دانند و دغدغه‌مند هستند، استفاده کنیم.

مرتضوی با بیان اینکه به فرمانداران تأکید شده از ظرفیت نیروهای بسیج در راستای حل مشکلات شهرستان استفاده شود، افزود: بسیج به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های بی‌بدیل در راستای حل مشکلات شناخته می‌شود و قطعاً در سطح استان اصفهان از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: یکی از موقعیت‌های بسیار راهبردی در ایام گذشته انقلاب اسلامی زمان‌هایی بوده که انتخابات در کشور برگزار می‌شده و فرصت‌هایی را برای نظام و فرصت‌هایی را برای شیطنت دشمن فراهم می‌کرده است و دیگر نباید این اجازه به بیگانگان داده شود