ریزش شاخص کل بورس در روز کم رمق ارزش بازار شاخص کل بورس با اُفت ۱۷ هزار و ۳۸۰ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۴۵ واحدی ایستاد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، چهارشنبه (۱۰ خرداد) شاخص کل بورس با رشد ۱۲۳ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار […]

ریزش شاخص کل بورس در روز کم رمق ارزش بازار

شاخص کل بورس با اُفت ۱۷ هزار و ۳۸۰ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۴۵ واحدی ایستاد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، چهارشنبه (۱۰ خرداد) شاخص کل بورس با رشد ۱۲۳ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۵۵۱ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۱۷ هزار و ۳۸۰ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۴۵ واحدی ایستاد.
ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۵ هزار و ۲۰۹ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «فولاد» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خنصیر»، «خودرو» و «دانا» سه نماد پر تراکنش بودند.
شاخص کل هم وزن با اُفت ۸ هزار و ۳۸۳ واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۵۰۹ واحدی قرار گرفت.
همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۷ هزار و ۷۹۰ میلیارد سهم به ارزش ۵ هزار و ۲۰۹ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با آُفت ۲۰۲ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۶۲۴ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۹۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های ونیرو، سغرب، وساخت بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های وساپا، کماسه و خزر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های درازی، لطیف و زدشت بیشترین افزایش قیمت و سهام اوان، بخاور و سمگا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، یاقوت و سپر در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، عالیس و آوند بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، اعتماد و آوند در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های وپارسا ۲، افران و کمند ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها وپارسا ۲، شستا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اخزا ۱۰۶۴، اراد ۳۴۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، والماس و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.