هشدار وزش باد شدید در تهران مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوب استان خبرداد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از […]

هشدار وزش باد شدید در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوب استان خبرداد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از مدیریت بحران استانداری تهران، حامد یزدی مهر امروز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه ضمن اعلام هشدار در خصوص وزش باد شدید و احتمال سقوط اجسام اظهار کرد: شهروندان به خصوص در نیمه جنوبی و غربی استان که منطقه اثر مخاطره پیش بینی شده مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اضافه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

وی در خصوص کاهش دید و کیفیت هوا نیز هشدار داد و عنوان داشت: به همه کوهنوردان توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات خودداری کنند همچنین مردم از استقرار در مناطق مرتفع بپرهیزند.

یزدی مهر از آماده‌باش مدیریت بحران در استان تهران خبر داد