رژه‌های نظامی در یمن حامل پیام برای یمنی‌ها و دشمنان است‌. دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: هدف از همه این رژه‌های نظامی اطمینان دادن به ملت یمن و ارسال پیام برای دشمنانی است که به یمن طمع و تجاوز کرده اند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید عبدالملک بدرالدین […]

رژه‌های نظامی در یمن حامل پیام برای یمنی‌ها و دشمنان است‌.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: هدف از همه این رژه‌های نظامی اطمینان دادن به ملت یمن و ارسال پیام برای دشمنانی است که به یمن طمع و تجاوز کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در مراسم رژه بزرگ منطقه پنجم نظامی در شهر بندری الحدیده ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم گفت: از وزارت دفاع یمن تشکر و قدردانی و از تلاش‌های مجدانه آن‌ها برای تشکیل ارتش و ادغام کمیته‌های مردمی در آن تمجید می‌کنم. برگزاری مراسم رژه نظامی در مناطق مختلف یمن، حامل پیام تداوم تلاش‌ها و اقدامات جدی برای ایجاد توانمندی‌های نظامی است.

وی افزود: ارتش مبارک ما صادقانه به وطن و کشور خود پایبندی دارد و تلاش‌ها برای ساختن ارتش و توسعه آن ادامه دارد. هدف از همه این رژه‌های نظامی اطمینان دادن به ملت یمن و ارسال پیام برای دشمنانی است که به یمن طمع و تجاوز کرده اند.