مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره «عید تا عید ۲» در فروشگاه‌های کوثر شهرداری، گفت: این جشنواره از تولد پیامبر اکرم (ص) تا ولادت امام حسن عسکری (ع) برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری […]

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره «عید تا عید ۲» در فروشگاه‌های کوثر شهرداری، گفت: این جشنواره از تولد پیامبر اکرم (ص) تا ولادت امام حسن عسکری (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، امیرحسین ماه‌آورپور با اعلام این خبر افزود: در جشنواره «عید تا عید ۲» بعضی از کالاها به صورت ویژه به شهروندان ارائه می‌شود.

او توضیح داد: برای شهروندان با خرید در جشنواره عید تا عید ۲، به ازای هر ۳۰۰ هزار تومان خرید، یک شانس در قرعه‌کشی برای دریافت جوایز در نظر گرفته شده است که از جمله این جوایز می‌توان به یک دستگاه خودروی کوئیک، ۱۵ دستگاه جاروبرقی، ۱۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۵ دستگاه آب‌میوه‌گیری، ۱۵ دستگاه دوچرخه، ۱۵ دستگاه تلویزیون و ۵۰ بن خرید یک میلیون تومانی اشاره کرد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تأکید کرد: با برگزاری این جشنواره در صدد هستیم شهروندان با حذف مصرف کیسه‌های پلاستیکی به استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای تشویق شوند، از این رو به ازای خرید سه کیسه پارچه‌ای نیز یک کد قرعه کشی به شهروندان ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه جشنواره «عید تا عید ۲» از تولد پیامبر اکرم (ص) تا ولادت امام حسن عسکری (ع) (بیستم مهرماه تا دهم آبان‌ماه) در فروشگاه‌های کوثر شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، گفت: جشنواره «عید تا عید ۱» نیز امسال از عید قربان تا عید غدیر در تمام این فروشگاه‌ها برگزار و بیش از ۱۰۰ قلم جایزه از جمله یک دستگاه خودروی کوئیک به برندگان اهدا شد.

ماه‌آورپور خاطرنشان کرد: تلاش سازمان این است که این جشنواره‌ها به صورت منظم اجرا ‌شود تا شهروندان از امتیازات برگزاری آن بهره‌مند شوند.